تا حماسه‌ای دیگر

پول نفت برای سرمایه‌گذاری

محمد سعیدی‌کیا، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در زنجان با تاکید بر این‌که اگربیاید سازمان برنامه و بودجه را احیا می‌کند، گفت: متاسفانه پول نفت به ‌جای این‌که صرف سرمایه‌گذاری در کشور شود، صرف امور جاری می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۲۳۱

نظرسنجی تنها ملاک نیست، کیفیت هم مهم است

علی‌اکبر ولایتی، عضو ائتلاف 2+1 (حداد، ولایتی و قالیباف) درباره سازوکار انتخاب نامزد نهایی این ائتلاف گفت: ما قرار نیست بر اساس یک نظرسنجی غیرعلمی تصمیم بگیریم بلکه نظرسنجی باید مبنای علمی داشته باشد. ولایتی همچنین گفته است: نظرسنجی و رای‌آوری تنها ملاک نیست و «کیفیت‌ها» را هم باید در انتخاب اصلح در نظر گرفت.

قربانی بداخلاقی هستم

مصطفی پورمحمدی در جمع دانشجویان تبریزی گفت: من جزو قربانیان بداخلاقی کشور هستم، هر وقت آمده‌ایم حرف بزنیم گفتند این سیاسی کاری است. رئیس سازمان بازرسی با بیان این‌که یکی از شعارهای من بازگشت به اخلاق و عبور از این بداخلاقی‌هاست گفت: حتی از شعر حافظ الهام گرفته و این شعر را مطرح کردم که «آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است، با دوستان مروت با دشمنان مدارا».

یک نفر از 5 نفر می‌آید

منوچهر متکی، وزیرخارجه سابق و عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان با اشاره به برگزاری جلسه نامزدهای ائتلاف اکثریت اصولگرایان(باهنر، متکی، آل‌اسحاق، پورمحمدی و ابوترابی) گفت: در این جلسه قرار شد نهایتا یک نفر از ائتلاف پنج‌گانه برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

کواکبیان: مشایی باید برود

مصطفی کواکبیان، نامزد حزب مردم‌سالاری در انتخابات ریاست جمهوری در گرگان با بیان این‌که «من در مجلس برای اولین بار علیه مشایی صحبت کردم» گفت: احمدی‌نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد و ما اگر خواهان رفتن این دولت هستیم؛ باید مشایی هم برود.

تنها نامزد غیرپایتخت‌نشین

کامران باقری‌لنکرانی، نامزد جبهه پایداری در اهواز با رد مذاکره با آمریکا برای حل مشکلات کشور گفته است: تنها راه تعامل با دنیا رابطه با آمریکا و اروپای شمالی نیست و مشکلات کشور را می‌توان با تدبیر حل کرد. وزیر بهداشت دولت نهم همچنین گفته است: من تنها نامزد غیرپایتخت‌نشین هستم. لنکرانی در شیراز اقامت دارد.

نیامدن خاتمی به روایت دعایی

حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی؛ مدیر مسئول روزنامه اطلاعات گفت: آقای خاتمی قطعا نامزد نمی‌شود و آقای هاشمی را هم بعید می‌دانم.

دعایی که سابقه حضور در شش دوره مجلس شورای اسلامی و 33سال مدیریت روزنامه اطلاعات را در کارنامه خود دارد، گفته است: راه برون‌رفت از مشکلات امروز کشور «گذشت» است.

در همین حال، حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به شنیده‌ها درباره احتمال حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات اظهار کرد: آقای هاشمی وارد رقابت‌های انتخاباتی نمی‌شود.

به ملاقات‌های فردی با عامه مردم اعتقاد ندارم

محمدرضا باهنر، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه شهید رجایی گفت: من به ملاقات‌های فردی با عامه مردم اعتقادی ندارم، اما معتقدم رئیس‌جمهور باید گوش‌های شنواتری داشته باشد و کمتر حرف بزند.

باهنر در توصیف توانمندی‌هایش گفته است: من در طول 30 سال پس از انقلاب با حدود 200 وزیر و هزار نماینده کارکرده‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها