پرونده‌ای که فوتبال ایران را تکان می‌دهد

ضدحمله به فساد

ناجا درباره پول های کثیف اظهار نظر نمی کند

فرمانده نیروی انتطامی گفت، این یگان در مورد پول های کثیف اظهارنظر نمی کند زیرا پلیس باید مبتنی بر پرونده ها و مراجع قضایی در این حوزه سخن بگویید.
کد خبر: ۷۷۲۸۰۱
ناجا درباره پول های کثیف اظهار نظر نمی کند

سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز شنبه در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: طبیعتا دارندگان اموال همواره تلاش می کنند تا مال خود را در جهت اهداف خود مورد استفاده قرار دهند.

وی تصریح کرد: البته در ایران پرونده های بسیار حادی در این حوزه به اثبات نرسیده است، اما این مورد که برخی تلاش می کنند تا نفوذی در مراکز تصمیم سازی در جهت منافع خود ایجاد کنند، وجود دارد.

سردار احمدی مقدم گفت: در باره اینکه این پول ها به حوزه انتخابات رسیده یا نه اظهارنظر نمی کنم، زیرا پلیس در این حوزه بر اساس پرونده ها اظهارنظر می کند، هر چند در گذشته مواردی بوده که قبل از انتخابات به نفع برخی افراد این مورد انجام شده و این افراد یا به مجلس راه یافته یا راه نیافته اند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: البته آلوده سازی هایی بوده و برخی افراد تلاش داشته اند تا از مال خود در این زمینه استفاده کنند اما موارد محدودی بوده اند.

وی در مورد اقدامات ناجا در حوزه مبارزه با پول های کثیف گفت: این اقدام در حوزه وزارت اطلاعات است، زیرا پلیس در حوزه جرایم مشهود وارد عمل می شود و پرونده هایی دستگاه قضا به ناجا ارجاع می شود، در آن صورت ناجا اقدامات مرتبط را آغاز خواهد کرد.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه ناجا دستگاه اطلاعاتی نیست، گفت: این گونه نیست که نیروی انتظامی به احوال نامزدهای مجلس یا شورای شهر ورود پیش هنگام داشته باشد و اگر از ناجا استعلامی بگیرند از پرونده های موجود برای صلاحیت این افراد اعلام نظر می کند. ( ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها