شبکه‌های سیما رخت عزا بر تن می‌کنند

اقامه عزای فاطمیه در تلویزیون

این سریال به موضوع احترام به مادر و روزی حلال می پردازد

تولید «کوچه‌های خواب» برای ایام فاطمیه

تصویربرداری مینی سریال «کوچه‌های خواب» به کارگردانی سید مجید موسویان و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌نادی از امروز در گلابدره با حضور مهدی سلوکی و مهران رنجبر در یک ساختمان نیمه‌کاره شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۳
تولید «کوچه‌های خواب» برای ایام فاطمیه

مجید موسویان، کارگردان این سریال گفت: این مینی سریال در پنج قسمت برای پخش در ایام فاطمیه در نظر گرفته شده که از بیست و نهم اسفند تا چهارم فروردین از شبکه سه پخش می‌شود. تصویربرداری این سریال از امروز در لوکیشنی واقع در گلابدره آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: اولین صحنه تصویربرداری را در یک ساختمان نیمه‌کاره شروع می‌کنیم که در این لوکیشن دو دوست به نام محسن و مسعود حضور دارند که کارهای ساختمان را با هم انجام می‌دهند. این نقش‌ها را به ترتیب مهدی سلوکی و مهران رنجبر بازی می‌کنند. سرنوشت این دو دوست با حضور یک مادر تلاقی می‌کند که نقش او را آفرین عبیسی بازی می‌کند.

موسویان اشاره کرد: لوکیشن‌های این مینی سریال در تهران و اطراف این استان است. ایده اولیه این اثر برای خودم است و هومان فاضل فیلمنامه را نوشته است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: عادل کیایی وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی بنام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است، پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی می‌تواند به باقی ارث پدرش دست یابد. محسن که نشانه‌های روشنی از طوبی در اختیار ندارد، جستجو را شروع می‌کند، امادر این مسیر با واقعیت‌هایی رو به رو می‌شود.

این کارگردان درباره مفاهیم این سریال گفت: در این سریال به مفاهیمی مانند احقاق حق، پرهیز از حرام، نان حلال و... می‌پردازیم. در این سریال غیرمستقیم به معضلات فراگیر جامعه می‌پردازیم که متاسفانه جامعه امروز را در بر گرفته است. شاید از کنار این اتفاقات خیلی راحت عبور کنیم، اما در درازمدت تاثیرگذار است. وی ادامه داد: به دنبال اتفاقاتی که برای شخصیت‌های محسن و مسعود می‌افتد شخصیت مادر وارد داستان می‌شود و حضور موثری در روند قصه دارد. در مینی سریال کوچه‌های خواب به مفهوم جایگاه و منزلت مادر هم می‌پردازیم.

آفرین عبیسی در نقش مادر، آزاده زارعی در نقش مینا، لیدا عباسی در نقش مرجان،تورج فرامرزیان در نقش اسماعیل، مختار سائقی در نقش مرد دوره‌گرد، مرضیه صدرایی در نقش زن دوره‌گرد، فاطمه شکری در نقش زن مبتلا به آلزایمر و اسماعیل خلج در نقش ترابی از دیگر بازیگران این سریال هستند. عرفان برزین بازیگر خردسال کوچه‌های خواب است.

دیگر عوامل پشت دوربین سریال کوچه‌های خواب عبارتند از برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان حسن لبافی، مدیر تصویربرداری سیروس عبدلی، صدابردار جعفر علیان، طراح گریم آرمین اسماعیلی، طراح صحنه و لباس رضا حاج درویش، مدیر تولید آرش داوودی، مدیر تدارکات فرهاد شکری، منشی صحنه شیدا باسمه‌چی، عکاس علی خسرو آبادی و جلوه‌های ویژه میدانی امیر روزبهانی.مهدی سلوکی را این روزها در سریال تلویزیونی آخرین بازی می‌بینیم و مجید موسویان هم قبل از این فیلم از کوچه‌های باران را کارگردانی کرده است. همچنین او به عنوان ناظر کیفی با سریال‌هایی همچون بزنگاه و متهم گریخت همکاری داشته است.«کوچه‌های خواب» در پنج قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها