نسل اول تویوتا آوالون برای اولین بار در سال 2011 برای عرضه در سال 2012 به عنوان یک اتومبیل سدان چهار در معرفی شد که پس از عرضه خیلی سریع مورد توجه خریداران بخصوص مشتریان قشر متوسط جامعه قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۰۲۲۹
نسل چهارم تویوتا آوالون + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، به همین ترتیب نسل دوم و سوم این محصول یکی پس از دیگری معرفی و وارد بازار شدند و چندی پیش هم نسل چهارم این برند تجاری یعنی آوالون به طور رسمی توسط تویوتا برای سال 2016 با تغییرات ظاهری، بهبود عملکردی و افزودن ویژگی و تکنولوژی‌های به روز صنعت اتومبیل سازی معرفی شد.

تویوتا آوالون در واقع برای تزریق به بازار 2016 در پنج مدل XLE، XLE Plus، XLE Permium، Limited و Touring در مدل V6 آماده خواهد شد که به صورت سفارشی می‌توان برای چهار مدل آوالون به غیر از مدل پایه XLE تجهیزات و امکانات لوکس و رفاهی و همچنین گزینه‌های مختلف فن‌آوری را انتخاب و بر روی اتومبیل خود نصب کرد.

نسبت به مدل قبل هم تغییراتی اساسی بر روی پایه و اساس طراحی اتومبیل اعمال نشده و تنها ورودی روی سپر که به عنوان جلوپنجره ذوزنقه‌ای شکل اتومبیل هم به حساب می‌آید، بزرگ‌تر از قبل شده و چراغ‌های مه شکن اطراف سپر هم تبدیل به یک چراغ نواری شکل کوچک شده است، اما در نمای عقب اتومبیل چندان تغییراتی صورت نگرفته است.

از امکانات و تجهیزات بکار رفته بر روی اتومبیل هم به طور کلی می‌توان به چراغ‌های عقب و جلو تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز و سپر حجیم‌تر عقب و رینگ‌های 17 و 18 اینچی آلیاژی و... اشاره کرد.


(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها