به گزارش جام جم آنلاین ، این مدل ویژه از G کلاس از طراحی ظاهری تهاجمی و خشنتری بهره میبرد. سپر جلوی متفاوت، چراغهای LED روی سقف، گلگیرهای بسیار متورم، ترمزهای فولادی، خروجیهای اگزوز در پهلو، چرخهای 22 اینچی غولپیکر با تایرهای 325/55 ویژه آفرود، ویژگیهای چشمگیر ظاهری آن میباشند.
بعلاوه سیستم محور پورتال، سیستم تعلیق با دو کمکفنر و استروت روی هر چرخ از ویژگیهای منحصربهفرد این اتومبیل محسوب میشوند.
فاصله کف اتومبیل از زمین به 45 سانتیمتر رسیده که بیش از دو برابر نسخه استاندارد است و امکان گیرکردن در بدترین مسیرها را نیز کاهش میدهد.
بعلاوه زاویه ورود 52 درجه و خروج 54 درجه از تپه نیز به همراه امکان ورود به آبهای با عمق 1 متر تواناییهای آن را در مسیرهای متفاوت نشان میدهد.
در زیر کاپوت هم یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری توربو قرار میگیرد که 422 اسب بخار نیرو تولید میکند.
شاید در غیاب مدل شش چرخ G63 6×6 این مدل بتواند با راهیابی به خط تولید، مقداری از عطش ماجراجویان را برطرف نماید.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
ابراهیم الموسوی، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگو با بهرام کلهرنیا، دبیر هفدهمین جشنواره تجسمی فجر عنوان شد
رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران درگفتوگو با «جامجم»:
«جامجم» در گفتوگو با مدیر بخش زلزله و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دلایل بروز و راههای مهار فرونشست زمین را بررسی میکند