امیری در نشست خبری تشریح کرد

آخرین وضعیت حادثه شیراز

سخنگوی شورای نگهبان با بیان این‌که نامه وزارت کشور مبنی بر پیشنهاد روز برگزاری انتخابات مجلس دهم به این مرجع رسیده است، گفت که احتمالا در جلسه هفته آینده شورای نگهبان درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۷۶۸۳۲۷

نجات‌الله ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایسنا یادآور شد:‌ ما باید با در نظر گرفتن تقویم و امکانات موجود با یکی از دو تاریخ پیشنهاد شده برای برگزاری انتخابات مجلس موافقت کنیم. وی با بیان این‌که هر دو روز پیشنهاد شده برای برگزاری انتخابات در اسفند 94 قرار دارد، تصریح کرد تصمیم‌گیری درباره این موضوع احتمالا در جلسه هفته آینده شورای نگهبان انجام خواهد شد.

پیش از این حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایرنا گفته بود: جلسات مشترکی با سیامک ره‌پیک، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان برای تعیین روز رای‌گیری انتخابات آینده برگزار کرده‌ایم و اکنون نیز در حال بررسی کارشناسی هستیم. وی تصریح کرد: تا پیش از آغاز سالروز افتتاح مجلس شورای اسلامی (هفتم خرداد 95) باید همه امورات انتخابات آینده از جمله رای‌گیری و اعلام نتایج انتخابات مجلس دهم به پایان رسیده باشد به همین منظور تاریخ رای‌گیری باید زودتر مشخص و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود. امیری همچنین گفت: وزارت کشور و شورای نگهبان برای اعلام نهایی نتایج انتخابات و تشکیل مجلس دهم در وقت مقرر قانونی در هفتم خرداد 95 باید وقت کافی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها