فولکس واگن مدل جدید گلف R را با متور کارآمدتر و اصلاحات ظاهری به قیمت 24 هزار و 190 پوند لیست کرد.
کد خبر: ۷۶۸۱۷۸
گلف R، جوان پسندانه‌تر می‌شود + عکس

فولکس واگن بابت 24 هزار پوند پرداختی برای گلف یک بسته اسپرت را در نظر گرفته که جلوپنجره مشبک اسپرت، چراغ‌های جلو با قاب داخلی مشکی رنگ، سپر و ورودی‌های هوای جدید رادیاتور، چرخ‌های 17 اینچی آلیاژی پنج پره دوبل، چراغ‌های جدید عقب با الگوهای مشکی رنگ داخلی، خروجی اگزوز دوبل تیتانیومی و... بخشی از مولفه‌های آن به شمار می‌روند.

بنا به گفته سازنده در داخل خودرو هم فولکس واگن برای مشتریان جوان خود پدال‌های فولادی ضد زنگ، صندلی‌های اسپرت جلو، پوشش چرمی اهرم دسته دنده و فرمان اسپرت چند منظوره خوشدست را در نظر گرفته است.

در زیر کاپوت خودرو هم به انتخاب مشتری یک پیشرانه 1.4 لیتری بنزینی یا 2 لیتری دیزلی نصب خواهد شد که موتور بنزینی 1.4 لیتری از گروه پیشرانه‌های TSI فولکس واگن به شمار می‌رود که در دور موتور 4500 الی 6000 دور بر دقیقه توان تولید 150 اسب بخار قدرت با شتاب صفر تا صد 8.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 215 کیلومتر بر ساعتی را دارد و پیشرانه 2 لیتری دیزلی TDI هم با میزان قدرت تولیدی 200 اسب بخاری حدود 119 الی 106 گرم گاز CO2 تولید می‌کند که توسط یک جعبه دنده شش سرعته DSG سازماندهی می‌شود.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها