همانطور که انتظار میرود، فولکس واگن طیف وسیعی از موتورهای مختلف را در قسمت مولد قدرت خودرو به خدمت گرفته که پیشرانه اول متشکل از یک موتور 150 اسب بخاری 1.4 لیتری TSI و پیشرانه دوم نیز از نوع 2 لیتری TSI با توان خروجی 220 اسب بخاری و همچنین یک پیشرانه 2 لیتری TDIs با محدوده خروجی قدرت 150، 190 و 240 اسب بخاری میشود که همگی به یک دیفرانسیل استاندراد الکترونیکی XDS+ مجهز شده و نیروهای تولیدی خود را به سمت چرخهای جلو ارسال میکنند.
نسل جدید فولکس واگن «پاسات آلتراک» در ظاهر نیز بروزرسانیهایی را نسبت به قبل تجربه کرده که مهمترین بروزرسانیهای آن شامل یک جلوپنجره جدید بزرگتر قرار گرفته میان دو چراغ جدید تمام LED با پس زمینهای تاریک و همچنین یک سپر دوباره طراحی شده با ورودی اصلاح شده هوای قسمت پایین آن و مه شکنهای جدید در اطراف این مجموعه میشود.
در نمای عقب هم این تغییرات در چراغهای مشبک جدید LED، خروجیهای باریک اگزوز به صورت دوبل قرار گرفته در اطراف سپر و همچنین بدنه کشیدهتر عقب خلاصه میشود.
در زیر خودرو همچنین فولکس واگن چهار عدد رینگ 17 اینچی را به صورت استاندارد بر روی محورهای خودرو نصب میکند که به سفارش مشتری با چهار عدد رینگ 18 یا 19 اینچی تعویض میشوند.
در آخر جا دارد بگوییم که فولکس واگن در حال حاضر قیمت پایه 47 هزار و 790 دلاری را برای پاسات آلتراک در نظر گرفته که تاریخ عرضه آن در نمایشگاه خودرو ژنو اعلام خواهد شد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد