به دلیل پوشش نامتعارف برخی شرکت‌کنندگان صورت گرفت

شوی لباس در کاخ جشنواره و حضور نیروی انتظامی

هفتمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که از ساعات ابتدایی امروز شنبه 18 بهمن ماه نیروی انتظامی در مرکز همایش های برج میلاد تهران مستقر شده است.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۰
شوی لباس در کاخ جشنواره و حضور نیروی انتظامی

هفتمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که نیروی انتظامی در محوطه مرکز همایش های برج میلاد تهران از ساعات آغازین صبح امروز شنبه 18 بهمن ماه مستقر شده است.

وضعیت نامناسب و نامتعارف برخی شرکت‌کنندگان و حتی هنرمندان شرکت کننده در چند روز اخیر جشنواره به قدری نامناسب بوده که برخی به طعنه از این رویداد سینمایی به شوی لباس تعبیر می‌کردند. عدم تدبیر مسئولین برج میلاد و جشنواره فیلم فجر برای کنترل این وضعیت باعث شده نیروی انتظامی برای جلوگیری از نامناسب‌تر شدن اوضاع در برج میلاد تهران و در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی مستقر شود.

در حال حاضر فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در سالن اصلی مرکز همایش ها در حال اکران است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
۰
۰
با سلام
وقتی در كشوری بازیگر نه هنرمند به عنوان الگو و حتی الگوی دینی تعریف میشود.-همین صدا و سیما در اعیاد مذهبی از این قماش دعوت میكنند تا در مورد مناسبت دینی آن روز صحبت كرده و بینندگان را ارشاد دینی نمایند. باید هم اینطور شود.
sera
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
۰
۰
سلام البته كه جشنواره زمانی مناسب برای اشاعه مد و فرهنگ اسلامی ایرانیست؛ امسال خداروشكر لباسها و پوششها چندان زننده نبود؛

نیازمندی ها