مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان برای کلیه زیرساخت های شهرهای خرمشهر، آبادان و مینوشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۲۹۱
اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای زیر ساخت های خرمشهر، آبادان و مینوشهر

اسماعیل زمانی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در جشنواره توانمندی‌های معلولان با تاکید بر مسئولیت سازمان‌های مردم‌نهاد در برابر قشر آسیب‌پذیر جامعه همچون معلولان، گفت: این نهادها می‌توانند به آسیب‌دیدگان کمک کنند و من نیز قول می‌دهم تا زمانی را برای رسیدگی به امور این انجمن‌های مردم نهاد اختصاص دهم.

وی افزود: از نیکوکارانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند انتظار داریم تا حد توان کمک کرده و آنان که در امر توانبخشی فعالیت می‌کنند کارشان را توسعه دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، حمایت خود را از معلولان و فعالان در راستا کمک به این قشر اعلام کرد و از اختصاص کمک‌های زیربنایی به معلولان توسط این سازمان خبر داد.

زمانی افزود: تلاش خواهیم کرد در حد توان امکانات و کمک‌های زیربنایی برای معلولان را فراهم و دستگاه‌های مورد نیازشان را در حد مطلوب تا پایان امسال تهیه کنیم.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان، بهبود زیرساخت‌ها را از وظایف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی این سازمان اصلاح و بهبود زیرساخت‌ها است که در این راستا با نظر هیات مدیره این منطقه، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کلیه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و عمرانی به تصویب رسیده است.

وی افزود: اصلاح و ساماندهی زیرساخت‌ها به تدریج در حال اجراست و امیدواریم تا سال آینده شاهد پیشرفت در این زمینه در زیرساخت‌های خرمشهر، آبادان و مینوشهر باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه فضای شهری این منطقه در اثر جنگ با مشکلات بسیاری مواجه است، گفت: امیدواریم بتوانیم زیرساخت آب و فاضلاب و روستاها را بازسازی کرده و به‌ویژه در خرمشهر که دچار خرابی‌های بیشتر شده اعتبارات افزون‌تری برای سازندگی این شهر اختصاص دهیم.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها