معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: فرودگاه آیت الله جمی آبادان به ترمینال مسافری جدید مجهز می شود.
کد خبر: ۷۵۴۱۲۳
فرودگاه آیت الله جمی آبادان سر و سامان می گیرد

سید علی شریفی اصل، معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: سالن جدیدی با مساحت ۷ هزار متر مربع با مشارکت شرکت فرودگاههای کشور در فرودگاه آبادان ساخته می شود.

وی افزود: به منظور آماده سازی سالن و تکمیل تجهیزات مورد نیاز فرودگاه آبادان، این سازمان با شرکت فرودگاه های کشور توافق همکاری منعقد کرد که بر اساس آن سالنی با تجهیزات کامل به مساحت ۷ هزار متر مربع در این فرودگاه نصب و راه اندازی می شود.

بر اساس این توافق، ۵۰ درصد هزینه های تکمیل این طرح به عهده سازمان منطقه آزاد اروند و ۵۰ درصد دیگر آن را شرکت فرودگاه های کشور متعهد شده است.

شریفی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت سالن مسافری فرودگاه آبادان، گفت: تکمیل نهایی این طرح هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در بر خواهد داشت که طبق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است در حدود ۷ ماه از زمان آغاز عملیات تا پایان نصب و راه اندازی به بهره برداری برسد.

وی در بخشی دیگر و در خصوص بهسازی و مرمت و توسعه سالن موجود فرودگاه اظهارداشت: در خصوص اصلاح و مرمت وضعیت موجود فرودگاه آبادان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. که به زودی عملیات توسعه آغاز خواهد شد.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها