برادر زن قاتل اعدام می‌شود

قتل داماد بخاطر کتک زدن خواهر

قاتل کمتر از 30 دقیقه بالای پشت بام همسایه ها دستگیر شد

قتل به خاطر میوه مجانی

مردی که به خاطر میوه مجانی، میوه فروش دوره گرد را در محله 16متری «امیری» به قتل رسانده بود، از سوی ماموران کلانتری 111هفت چنار در کمتر از 30 دقیقه شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۶۱۶۷۳
قتل به خاطر میوه مجانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ساعت 21 و 20 دقیقه 29 دی، ماموران کلانتری 111 هفت چنار تهران از طریق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان 16متری امیری مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل در خلال تحقیقات پلیسی دریافتند مرد 45ساله ایی به نام «معرفت» که میوه فروش دوره گرد بوده در این درگیری از ناحیه گردن مجروح و به شدت دچار خونریزی شده است.

به دنبال این موضوع ماموران اطلاعات کلانتری با هماهنگی مرکز پیام، اورژانس را به محل فراخواندند و «م» را سریعا به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) منتقل کردند که علی رغم تلاش کادر پزشکی بیمارستان، نامبرده بر اثر جراحات و خونریزی شدید فوت می کند لذا با توجه به اهمیت موضوع، ماموران اطلاعات کلانتری با همکاری نیروهای کمکی فعالیت خود را جهت دستگیری متهم و یا متهمان آغاز کردند.

تحقیقات پلیس مشخص کرد که قاتل، جوانی 37 ساله به نام «نادر» از میوه فروشان محله است که پس از درگیری با (مقتول) متواری شده است.

در ادامه ماموران کلانتری هفت چنار توانستند قاتل متواری را که در پشت بام های همسایه ها پنهان شده بود، ردیابی کنند سپس عوامل نیروی انتظامی با کسب اجازه از مالک یکی از ساختمان ها وارد پشت بام ها شدند و قاتل متواری را کمتر از 30 دقیقه از وقوع جنایت درحالیکه خود را زیر یکی از کولر ها پنهان کرده بود،دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

متهم در تحقیقات اولیه گفت: به دلیل اختلاف حسابی که با معرفت داشتم با او درگیر شدم و با چاقو داخل مغازه «معرفت» را مجروح کردم.

وی افزود: مقتول میوه فروش دوره گردی بود که با وانت میوه فروشی می کرد.او همیشه از من به صورت نسیه میوه می گرفت و می گفت پس از اینکه میوه ها را فروختم پول آن را به شما می دهم ولی هیچ وقت پولش را برایم نمی آورد و خیلی بدحساب بود.امروز نیز به دلیل اینکه میوه نسیه برده و پول آن را حساب نکرده بود بسیار عصابی شدم و با او درگیر شدم.

سرهنگ اکبر مرادی، رییس کلانتری 111 هفت چنار با اعلام و تائید این خبر، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها