وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که خصوصی‌سازی و واگذاری بنگاه‌های کوچک به کارگران برای افزایش بهره‌وری دنبال می‌شود و علاوه بر آن فروش سهام بنگاه‌های بزرگ به این قشر از برنامه‌های وزارت کار است، گفت: پیگیری واگذاری سهام عدالت به تمام کارگران ساختمانی از جدیدترین اقدامات به شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۶۰۱۴۴
ربیعی: بنگاه‌‌های کوچک به کارگران واگذار می‌شوند

علی ربیعی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین اقدامات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای واگذاری امور تولید به کارگران از طریق سهیم کردن آنان در بنگاه‌های بزرگ و کوچک اظهار کرد: خصوصی‌سازی یکی از اقداماتی است که از سال‌های گذشته برای حضور فعال بخش خصوصی انجام و درصدی هم طبق قانون به کارگران داده می‌شود.

وی گفت: در تلاش هستیم تا کارگران به عنوان صاحبان کار و تولید در بنگاه‌های کوچک و بزرگ مشغول به کار شوند و در این زمینه اقدامات موثری را انجام داده‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این‌که از محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای کارگران صاحب ابزار و تولید خواهند شد، افزود: کارگران معمولا در صنایع بزرگ امکان سرمایه‌گذاری ندارند اما قطعا ًدر صنایع کوچک سهیم شده و صاحب کار خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها