رئیس جمهور:

کارگروه رفع موانع رونق اقتصادی تشکیل می‌شود

رئیس جمهور گفت: هیئت وزیران فردا کارگروهی را مشخص می کند که ظرف 15 روز همه موانع رونق اقتصادی ، اشتغال ، راه اندازی بنگاه های کوچک و بزرگ ، تحرک اقتصادی در بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات را شناسایی کند.
کد خبر: ۵۹۰۸۶۸
کارگروه رفع موانع رونق اقتصادی تشکیل می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر روحانی که صبح امروز شنبه در نخستین روز از هفته دولت به همراه اعضای کابینه اش در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شده بود، افزود: ما به مردم وعده می دهیم که حتماً ‌در 100 روز اول کاری و حتی کوتاه تر اقدامات ضروری و فوری را برای حل مشکلات کشور انجام دهیم و محصول کار را به مردم شریف ایران برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت یازدهم گفت: در سطح وزیران افرادی شایسته ، دوراندیش و با تجربه در شرایط حساس کنونی کشور مسئولیت را برعهده گرفته اند و حضور وزیران قدرتمند و مسئولین توانمند برای مردم آرامش بخش خواهد بود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در روزهای آینده وزیران و مسئولین دیگری را برای خدمت به مردم دعوت خواهد کرد تا باعث آرامش و ثبات مردم شود ، افزود: در هفته گذشته نیز دولت در دو جلسه همه اقدامات لازم را برای تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال برای کشور انجام داده است و مردم کاملاً در این زمینه می توانند آسوده خاطر باشند.

دکتر روحانی در ادامه با اشاره به اوضاع منطقه و ابراز تأسف از شرایط موجود منطقه گفت: امروز در سوریه شرایطی حاکم است که بسیار اسف ناک است؛ مردم بی گناه با سلاح های شیمیایی مصدوم و یا شهید شده اند.

وی با محکوم کردن استفاده از سلاح های شیمیایی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران که خود قربانی سلاح های شیمیایی است به همه جامعه جهانی توجه می دهد که همه توان خود را برای جلوگیری از کاربرد این سلاح ها در همه جا به کار بگیرند.

وی ناامنی ها در سوریه، اقدامات تروریستی در لبنان و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم کرد و گفت: همه اینها نشانگر آن است که دشمنان توطئه بزرگی را برای منطقه حساس خاورمیانه طراحی کرده اند و این خطر در سوریه، مصر و لبنان بیش از جاهای دیگر مشهود است.

دکتر روحانی تصریح کرد: بی ثباتی منطقه به ضرر کشورهای منطقه و مسلمانان و به سود رژیم صهیونیستی خواهد بود، امیدواریم با تلاش کشورهای منطقه در آینده ای نزدیک شاهد ثبات و آرامش در این منطقه باشیم.

رئیس جمهور و اعضای کابینه در نخستین روز از هفته دولت با حضور درحرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  با آرمانهای ایشان تجدید میثاق کردند.

در این مراسم سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی و چندی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
۰
۰
با سلام
این كار گروه با چه تركیبی تشكیل میشود
و اگرشخصی( اینجانب) طرح ملی در حوزه روانسازی مدیریت منابع انسانی را كه در منطقه یك شهرداری در حال پایلوت میباشد و یا طرح های مشابه را بخواهیم در سطح وسیعتری بانجام برسانم از چه طریقی میتوانم با این كارگروه جهت مطرح كردن طرحم ارتباط برقرار كنم
با احترام
منتظر جواب هستم بسیار مهم
حسین ابراهیمی

نیازمندی ها