افخم در نشست خبری مطرح کرد

تحریم‌ جدید به‌منزله توقف روند جاری

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با غرب بر سر مسائل هسته ای کشور گفت: بعید می دانم که آمریکا در چارچوب مذاکرات هسته ای قصد حل کردن مشکلات پیش رور را داشته باشد.
کد خبر: ۷۵۹۵۹۶
آمریکا به جای مذاکره به حاشیه می پردازد

محمد صالح جوکار، نماینده یزد در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین گفت: قطعا در مذاکرات امروز نیز مسائل حاشیه ای منجر به این خواهد شد که تصمیم نهایی در مورد مسائل هسته ای کشور گرفته نشود.

وی افزود: پافشاری تیم مذاکره کننده بر حقوق هسته ای و دیپلماسی فعال با اعضای دیگر 1+5 از اهداف جمهوری اسلامی ایران است اما بعید می دانم در این چارچوب طرف آمریکایی به دلیل مطالبات فراوان خود بتواند قدم مثبتی در این زمینه بردارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس حمایت جدی از تیم مذاکره کننده کشور دارند، افزود: قطعا اگر در این مذاکرات تعللی صورت گیرد از سوی طرف آمریکایی است چرا که براساس توافقات صورت گرفته، جمهوری اسلامی ایران تمامی تعهدات خود در صنعت هسته ای را انجام داده اما این طرف آمریکایی بوده که به وعده خود عمل نکرده و در مذاکرات به حاشیه ها پرداخته است.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها