جام جم سرا: به گفته معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، نصب دوربین در مهدهای کودک شهری اجباری است و همه این مراکز موظفند در مدت ‌زمان تعیین‌شده آن را اجرا کنند.
کد خبر: ۷۵۵۳۹۶
نصب دوربین در مهدهای کودک زنجان اجباری شد

فرزانه عطایی افزود: با توجه به این‌که برخی از مهدهای استان زنجان به علت مسائل و مشکلات مالی نتوانستند در مدت ‌زمان تعیین‌ شده برای نصب دوربین اقدام کنند، باید در نظر داشته باشند که اجرای این امر الزامی بوده و مدیران این مراکز موظفند تا پایان فرصتی که از اداره‌کل بهزیستی گرفته‌اند دوربین‌های خود را نصب کنند.

این مسوول ادامه داد: خوشبختانه تا پایان آذرماه امسال همه مهدهای کودک سطح استان توسط کارشناسان بهزیستی مورد بازنگری قرار گرفتند و تمام مؤلفه‌های مورد نیاز جهت حفظ امنیت جسمی و روحی کودکان بررسی شد، از این ‌رو خانواده‌ها باید اطمینان لازم را داشته باشند که هیچ‌گونه تخلفی در این مراکز از دید بهزیستی پنهان نخواهد بود.

وی در ادامه با بیان این‌که 87 مهد روستایی و 88 مهد شهری با اخذ مجوز از اداره‌کل بهزیستی در استان مشغول به فعالیت‌اند، افزود: همه مهدهای کودک باید در راستای قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی سازمان بهزیستی گام بردارند و نصب دوربین نیز فرصتی است تا هم مدیران مراکز بتوانند در ساعات نبود خود نظارت بیشتری بر اجرای امور داشته باشند و هم‌خانواده‌ها از ایمنی فرزندان خود اطمینان حاصل کنند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها