حمایت از بخش خصوصی حمایت از اقتصاد ملی است

لزوم توجه استاندار سمنان به صنایع خصوصی استان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت:هنوز تحرک و خروج از رکود به طور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده است.
کد خبر: ۷۵۴۵۴۰
خروج از رکود به طور کامل به صنایع کوچک خصوصی نرسیده است

سید محمد علی سید ابریشمی در همایش روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی استانهای کشور در مهدیشهر استان سمنان افزود: خروج از رکود و تحرک تولید در مجموعه های صنعتی که مدیریت دولتی دارند بیشتر مشهود است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به تولید رسالت اصلی شرکت شهرکهای صنعتی در کشور است، اظهار داشت:در مجموع، در بخشهایی از صنعت کشور رونق حاصل شده است و در حال خروج از رکود هستیم.

وی با بیان اینکه رشد چهار درصد را برای اقتصاد کشور در حال حاضر اعلام می کنند،اضافه کرد: در صنایع بزرگ که مدیریت دولتی دارند فعالیت و رونق تولید بیشتر به چشم می‌آید.

سیدابریشمی ادامه داد: به عنوان نمونه در 9 ماه امسال، تولید خودرو دو برابر افزایش یافته است و تولیدات فولاد و صنعت پتروشیمی کشور نیز روند افزایشی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در صنایع کوچک و بخش خصوصی به دلیل اینکه کارگاهها و سرمایه گذاریها کوچک است هنوز تحرک و خروج از رکود مانند صنایع بزرگ کشور اتفاق نیفتاده است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که رکود تمام بخشهای تولیدی کشور را دچار مشکل کرده بود اهدافی که دولت یازدهم داشت تا بتواند این رکود را به سرعت پشت سر بگذاریم هنوز محقق نشده است.

ابریشمی با اشاره به نقش روابط عمومی شرکتهای شهرک صنعتی در کشور، گفت: انجام کار صحیح در این شرکتها و انتقال و انعکاس اطلاعات و آمار صحیح از طریق روابط عمومی های این شرکت رسالت این واحدهاست.

وی جمع آوری برآیند و بازخورد فعالیتها را وظیفه روابط عمومی شرکتهای شهرک صنعتی در استانها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها نباید به دنبال آمارسازی و ارایه اطلاعات ناصحیح باشند زیرا جامعه و اهل فن متوجه مسایل مختلف هستند.

وی با توجه دادن مسوولان روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی استانهای کشور به این نکته که فعالیت آنان نباید فقط به رسانه ها و مطبوعات ختم شود، ادامه داد: سرعت انتقال اطلاعات در دنیای امروز فراتر از این هاست.

سمنان –خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها