نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به اظهارات موسوی مبنی بر اینکه حاضرم محاکمه شوم، گفت: حماسه ۹ دی به خوبی جواب این افراد را داد.
کد خبر: ۷۵۳۸۰۶
واکنش به اظهارات میرحسین موسوی

به گزارش تسنیم غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش پاسداشت 9 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به حماسه 9 دی، گفت: مهمترین پیام 9 دی بصیرت بود، چون کسانی که در فتنه 88 بودند ضربات زیادی را به نظام وارد کردند. از این رو ملت ایران بصیرت خود را نشان داد.

او در مورد ضرورت حفظ حماسه 9 دی، گفت: خطر به هیچ وجه از بین نرفته است و پشتیبانان خارجی در کمین ما هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس درپاسخ به این پرسش که واکنش شما به اظهارات اخیر موسوی مبنی بر اینکه حاضرم محاکمه شوم، چیست؟ گفت: حماسه 9 دی به خوبی جواب این افراد را داد و مردم در 9 دی جواب آنها را دادند.

حدادعادل درباره نقش نظام سلطه در فتنه 88، یادآور شد: آنها ذوق زده بودند و فکر می‌کردند جریانی رخ داده که می‌توانند موفق شوند، اما ضربه اول را مقام معظم رهبری با سخنرانی خود در نمازجمعه و ضربه بعدی را حماسه 9 دی به آنها زد.

سرنوشت کودکان ایزدی در داعش

داعشی می گویند ایزدی ها اهل کتاب نیست و کافرند به همین دلیل پس از جنگ و تصرف مناطق محل سکونت ایزدی ها، مردان را به دلیل پافشاری بر دین شان می کشد و زنان و دختران ایزدی را به عنوان برده (کنیز) برای سوء استفاده جنسی در میان اعضای خود توزیع می کند یا در بازار می فروشد.

به گزارش عصرایران، شماری از تصاویر منتشر شده از صفحات مرتبط با داعش در شبکه های اجتماعی نشان می دهد داعش دین تعدادی از کودکان را از "ایزدی" به "اسلام" تغییر داده است. این کودکان همچنین تحت آموزش های عقیدتی و نظامی داعش قرار گرفته اند.

داعش درباره این کودکان نوشته است: "کودکان ایزدی که دولت اسلامی آنها را از بندگان شیطان به بندگان خدا تبدیل کرده است."

بخشی از مردم شمال عراق دین ایزدی دارند. شماری از پیروان این دین نیز به صورت اندک در کشورهای خاورمیانه و به صورت مهاجر در اروپا زندگی می کنند.

داعش ایزدی ها را شیطان پرست یا آتش پرست توصیف می کند و آنها را اهل کتاب نمی داند به همین دلیل ایزدی ها را میان تغییر دین به اسلام یا مرگ مخیر کرده است. بسیاری از ایزدی ها به دلیل عدم پذیرش تغییر دین، به دست داعش اعدام شدند.

تشدید اختلافات در مذاکرات هسته‌‌ای

الاخبار نوشت: چنانچه اختلافات میان کشورهای عضو گروه 1+5 درباره موضوع هسته ای ایران در ماههای آینده ادامه پیدا کند، این مجموعه به دو گروه تقسیم خواهد شد؛ مساله ای که باعث ایجاد مشکل در زمینه تحریم های اعمال شده بر ایران خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار چاپ لبنان در شماره امروز خود در مقاله ای با عنوان "آیا گروه 1+5 تجزیه می شود؟" نوشت: مذاکرات هسته ای در وین میان ایران و کشورهای عضو گروه پنج به اضافه یک بدون دستیابی به نتیجه ای مورد انتظار به پایان رسید و مذاکرات برای هفت ماه دیگر تمدید شد. در این چارچوب، مذاکرات در هفدهم دسامبر جاری در ژنو از سر گرفته شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: اگر به عقب برگردیم و نگاهی به تاریخ این مذاکرات بیندازیم متوجه خواهیم شد که ایران نباید مذاکره با سه کشور اروپایی یعنی آلمان، فرانسه و انگلیس را می‌‌پذیرفت. زمینه سازی این مذاکرات نخست در آژانس بین المللی انرژی اتمی شکل گرفت. سپس مساله پذیرش مذاکره با سه کشور اروپایی ترویج و در مرحله بعدی، موضوع مذاکره با کشورهای عضو دائم شورای امنیت به اضافه آلمان، مطرح شد. اکنون مشخص شده مشکل بزرگ در مذاکرات هسته ای دیدگاههای مختلفی است که کشورهای عضو گروه پنج به اضافه یک منعکس و مطرح می کنند، از جمله این دیدگاهها:

1ـ روسیه و چین مواضعی مغایر با موضع چهار کشور غربی در این گروه اتخاذ می کنند و این دو دائما در صدد حل بحران هستند.

2 ـ پس از بروز بحران اوکراین، اختلافات میان آمریکا و روسیه در مسائل مربوط به ایران و منطقه گسترش یافت.

3 ـ در مذاکرات هسته ای اخیر به میزبانی مسقط و وین، اختلافاتی در مواضع آمریکا و فرانسه هویدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سبزی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
بابا بگیرید محاكمه اش كنین خلاص!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها