به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید تقی سهرابی با بیان این مطلب گفت: علیرغم نیاز سازمان صدا و سیما به بودجهای معادل حداقل 3 هزار میلیارد تومان در سال مالی پیشرو، بودجه این سازمان در مقایسه با سال گذشته تغییر محسوسی نداشته و دولت، رسانه ملی را موظف کرده است از طریق پخش آگهی بازرگانی، 1200 میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد این درحالی است که مردم از پخش همین مقدار آگهی بر اساس درآمد 890 میلیارد تومانی هم ناراضی هستند و رسانه ملی نیز مجبور به آنتن فروشی خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به سهم دولت از بودجه 932 میلیارد تومانی سازمان صدا وسیما در لایحه بودجه سال94، تصریح کرد: رشد حدود 6 درصدی بودجه 94 رسانه ملی به نسبت سال 93 در حالی است که در بودجه 94، حقوق کارکنان دولت با 14 درصد رشد پیشبینی شده است.
وی با بیان اینکه برخلاف رویه دولت،امسال هیچ جلسهای برای بررسی بودجه سازمان صداوسیما برگزارنشده است تصریح کرد: درصورت تصویب اعتبار ابلاغی که حتی کفاف حقوق و مزایای کارکنان رسانه ملی را هم نمی دهد، سازمان صدا وسیما قادرنخواهد بود آنگونه که باید به تعهدات خود مبنی برتولید محتوا و نگهداری شبکه های رادیویی و تلویزیونی محلی، ملی و بین المللی عمل کند.
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به تکالیف رسانه ملی در قانون برنامه پنجم توسعه کشور و اشراف نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر وضعیت کمی و کیفی فعالیتهای صداو سیما اظهار امیدواری کرد در مراحل بررسی نهایی لایحه بودجه کل کشور، دولت محترم و مجلس شورای اسلامی اقتضائات رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران را بویژه در دوره جدید مدیریتی در نظر بگیرند.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛