رییس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی هویت پیکر مطهر هفت شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر این شهدا با انتقال به زادگاه آنها تا روز اربعین تشییع و تدفین خواهند شد.
کد خبر: ۷۴۸۰۵۳
هویت پیکر 7 شهید شناسایی شد

سرهنگ «ابراهیم رنگین افزود: پیکر مطهر هفت شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شده است.

به گفته وی، چهار نفر از این شهدا تهرانی، دو نفر کرمانی و یک تن متعلق به استان فارس است، پیکر همه شهدا با انتقال به زادگاه آنها تا روز اربعین تشییع و تدفین خواهند شد.

رییس ستاد معراج شهدای مرکز در مورد مشخصات این شهدا گفت: شهید هاشم خلیلی فرزند علی اکبر متولد تهران، اعزامی از لشگر 27 محمد رسول الله(ص) بود که در سال 62 در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید.

شهید رضا نجارزاده فرزند محمد از شهرستان ورامین در استان تهران است که از طریق لشکر 92 زرهی اهواز به عنوان سرباز به جبهه اعزام شد. او در تک دشمن در سال 67 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

همچنین شهید محسن رجبی فرزند رجبعلی متولد 1343 در امیریه تهران است. او در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

وی افزود: شهید حمیدرضا فصیح خوش کلام فرزند مهدی از حکیمیه تهران است که از طریق لشکر 92 زرهی اهواز در ارتش به جبهه اعزام شد و در روز 28 فروردین ماه سال 67 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.

شهید سبزعلی آژگان فرزند حسین متولد شهرستان جیرفت از استان کرمان است که از طریق لشکر 41 ثارالله سپاه به جبهه اعزام شده بود و در روز 28 فروردین ماه سال 67 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.

سرهنگ رنگین اظهار داشت: شهید رضا طهماسبی فرزند حسین متولد شهرستان بابک استان کرمان اعزامی از لشکر 41 ثارالله است که در سال 62 و در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است و شهید غلام عباس اکبریان فرزند محمد شفیع نیز متولد شهرستان فسا از استان فارس است.

وی سرباز ژاندارمری بود و در درگیری منطقه زبیدات اسیر و سپس به شهادت رسید. پیکر مطهر او از قبرستان «الحطین» العماره تفحص شده است.(ایرنا)

newsQrCode
برچسب ها: جزیره مجنون فاو
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها