آوردگاه کانادا، پربیینده ترین رقابت های فوتبال زنان در تاریخ

و حالا جام جهانی فوتبال زنان+[مجموعه عکس]

پرسپولیسی ام نمی توانم شادی کنم

گل محمدی: شایسته فینالیست شدن بودیم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است که تیمش با ارائه بازی های هجومی و زیبا لیاقت رسیدن به دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های کشور را داشت.
کد خبر: ۷۴۶۲۱۴
گل محمدی: شایسته فینالیست شدن بودیم

یحیی گل محمدی پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس و راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های کشور تصریح کرد: حساسیت زیاد بازی سبب شده بود تا دو تیم در نیمه نخست با احتیاط بازی کنند اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

سرمربی ذوب آهن برتری مقابل پرسپولیس را به مردم اصفهان تقدیم کرد و گفت: انصافا با نمایشی که در نیمه دوم داشتیم به شایستگی پیروز شدیم و لیاقت رسیدن به فینال را داشتیم.

وی در مورد عدم شادمانی خود در این دیدار عنوان کرد: پرسپولیسی هستم و نمی توانم شکست این تیم را ببنیم و شادمانی کنم. هرچند هدایت ذوب آهن را برعهده دارم اما اعتراف می کنم که شکست سرخپوشان برایم دشوار است.

گل محمدی در خصوص تاثیر اخراج مدافع پرسپولیس در روند این دیدار گفت: نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد ولی باید قبول کرد به دلیل حملات ذوب آهن بود که مایکل اومانا تحت فشار قرار گرفت و اخراج شد. اعتقادم دارم پرسپولیسی ها تحت تاثیر بازی خوب ما قرار گرفته و شکست خوردند.

وی در مورد اینکه دوست دارد تیمش در دیدار پایانی برابر نفت تهران یا پدیده مشهد به میدان برود، اظهار داشت: هر دو تیم شایسته و قدرتمند هستند و حریفان سختی برای ذوب آهن خواهند بود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص بازگشت فوق العاده تیمش پس از دریافت کردن گل، عنوان کرد: بازیکنان ذوب آهن از نظر فیزیکی در شرایط ایده آلی هستند و به خوبی در هر دیدار تمرکز خود را حفظ می کنند.

گل محمدی گفت: از اینکه در دیدارهای مختلف گل نخست را دریافت می کنیم بسیار ناراحت کننده است و باید این مشکل را برطرف سازیم تا بازیکنان به خوبی وظایف خود را در زمین پیاده کنند.

وی در مورد اظهار نظر مدیرعامل ذوب آهن در خصوص لغو محرومیت هواداران پرسپولیس گفت: دوست ندارم در این مورد اظهار نظر کنم اما صحبت های سعید آذری کاملا منطقی است.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها