سرقت، زمانی که همه خوابند

سارق انباری دستگیر شد

فردی که پس از شناسایی انباری آپارتمان های فاقد قفل و تجهیزات ایمنی از آن‌ها سرقت می‌کرد با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ با هنر کرج شناسایی شد و به ۱۲ فقره سرقت در این رابطه اعتراف کرد.
کد خبر: ۷۴۲۴۱۹
سارق انباری دستگیر شد

سرهنگ سید حسین سید حقیقی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی مراجعه حضوری اهالی مناطق عظیمیه، شهرک مطهری و اوج به کلانتری ۱۳ باهنر و اعلام شکایت مبنی بر اینکه اخیرا انباری آپارتمان آنها مورد سرقت قرار گرفته است و با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اجرای گشت زنی‌های نامحسوس در سطح منطقه هنگامی که در ساعت ۴ بامداد روز گذشته در حال گشت زنی در منطقه شهرک اوج بودند فردی را مشاهده کردند که با لباس‌های تیره و کفش کتانی از روی دیوار یکی از آپارتمان‌ها به خیابان پرید و به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ سید حقیقی گفت: متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت از انباری آپارتمان‌ها اعتراف کرده و شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کرد که با شناسایی انباری آپارتمان‌ها و یا مجتمع‌های مسکونی که فاقد قفل و حفاظ بوده و دیوار حیاط آن‌ها کوتاه بود، در اواخر شب یا اوایل صبح زمانی که اهالی آپارتمان می‌خوابیدند اقدام به بالا رفتن از حیاط خانه کرده و با شکستن قفل یا شیشه درب انباری محتویات داخل انبار را به سرقت می‌بردم.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به بیش از ۱۲ فقره سرقت از انباری آپارتمان‌ها در منطقه اوج، عظیمیه، شهرک مطهری و اسلام آباد اعتراف کرد.

سرهنگ سید حقیقی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد چند دیگ مسی، دوچرخه و مقداری لوازم دیگر متعلق به مالباختگان کشف شد و تاکنون تعدادی از شکات شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.

متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها