روسای سازمان سینمایی و رسانه ملی با هم دیدار کردند

درخواست‌های سینمایی ایوبی از سرافراز

دکتر محمد سرافراز رئیس رسانه ملی سردار سرتیپ محمد باقر زهرایی را به ریاست حراست سازمان صدا و سیما انتصاب کرد .
کد خبر: ۷۴۰۲۵۳
انتخاب رئیس جدید برای حراست صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما ، رئیس رسانه ملی در حکم خود برای سرتیپ پاسدار زهرایی وی را به فراهم سازی بستری مناسب برای ارتباط اثر گذار با هنرمندان و کارشناسان توصیه کرده است .

متن حکم دکتر محمد سرافراز برای انتصاب محمد باقر زهرایی به شرح زیر است :

سردارسرتیپ 2 پاسدار محمدباقر زهرایی

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و صلاحیت‌های لازم که بحمدالله جنابعالی از آن برخوردارید بموجب این حکم به سمت «رئیس حراست مرکزی» منصوب می‌شوید .

برقراری تعامل سازنده با کارکنان رسانه به عنوان مهمترین منابع و سرمایه‌های سازمان و فراهم کردن بستری مناسب برای ارتباط اثرگذار با هنرمندان، کارشناسان و مدعوین بخش‌های مختلف رسانه ملی در کنار حراست از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان با در نظر گرفتن ضرورت حفظ آبرو و کرامت همگانی و پیشگیری از تخلفات از مهمترین مواردیست که انتظار می رود در اجرای دقیق آنها اهتمام شود .

مشاوره های مشفقانه به مدیران با هدف حفظ و حراست از شأن و جایگاه کارکنان، برای کمک به آنها در اجرای دقیق سیاست های سازمان و رصد هوشمندانه نسبت به جریان های انحرافی و ضد انقلابی از اهم موضوعاتی است که باید به آن توجه شود .

لازم می‌دانم از خدمات متعهدانه رئیس حراست مرکزی جناب آقای فاطمی قدردانی کنم . از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خواستارم .

محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
۰
۰
امیدوارم فكری هم درباره معاونت فنی كنند كه با وجودی كه هشت ماه از افتتاح رسمی شبكه نسیم میگذره ولی فرستنده های سوم
مراكز استان راه اندازی نشده

نیازمندی ها