برنامه نود با رویکردی متفاوت، با گزارشی محتوایی از آبادان، گفت‌وگوی اختصاصی با علی کریمی، زنده کردن خاطرات با برادران فنونی‌زاده و به دور از حاشیه‌های هر هفته‌اش به روی آنتن رفت.
کد خبر: ۷۳۹۶۸۵
خانه‌تکانی برنامه «نود» در شب بی‌حاشیه

شاید بسیاری این هفته منتظر پرداختن به جدال علی دایی و محمد مایلی‌کهن بودند اما این سوژه در نهایت زمانی از برنامه 90 را به خود اختصاص نداد تا به دور از هرگونه حواشی با پرداختن به موضوعات جالب‌تری کار خود را پیش ببرد.

پیش‌بینی نتیجه داربی

سوال این هفته برنامه 90 پیش‌بینی نتیجه داربی 79 بود که در پایان با رای 42 درصدی بینندگان به برتری استقلال همراه شد. ضمن آن که 34 درصد بینندگان رای به برتری پرسپولیس و 24 درصد هم رای به تساوی دو تیم دادند.

گفت‌وگو با کریمی، کی‌روش و برادران فنونی‌زاده

در ابتدا نود گفت و گویی زنده با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داشت که در آن به وضعیت تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی، جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان و ... پرداخت.

پس از آن گفت و گوی اختصاصی با علی کریمی که بخش کوتاهی از آن در برنامه هفته قبل پخش شده بود جالب از آب درآمد. کریمی در این گفت‌وگو سوالات محتلفی را که مربوط به زندگی فوتبالی‌اش بود پاسخ داد.

برادران فنونی‌زاده و یادآوری خاطرات گذشته بخش دیگری از برنامه نود در این هفته بود. مرتضی و مهدی با کری‌خوانی برای یکدیگر از خاطرات تلخ و شیرین گذشته گفتند و فوتبال ایران را به سال های دورش بردند.

نود این هفته در آبادان و هرات

دوربین برنامه این هفته پس از حضور در آبادان و گفت‌وگو با مردم این شهر بار دیگر علاقه خوزستانی‌ها به فوتبال را گوشزد کرد. علاوه بر این حضور در هرات افغانستان و پرداختن به موضوع شهرآورد سرخآبی های پایتخت ایران در میان مردم افغانستان از نکات جالب برنامه بود. کری خوانی که تا آن سوی مرزها و در میان مردم کشورهای همسایه نیز قابل دیدن بود.

سکانس خنده با ملی پوشان

سردار آزمون، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، آندارنیک تیموریان، علیرضا جهانبخش و محمد نوری میهمان این هفته برنامه نود در هتل المپیک بودند. این بخش از برنامه نود بسیار جذاب بود. پرسش‌ها به نوعی طراحی شده بود که فضای گفت‌وگو را به سمت و سویی سرگرم‌کننده سوق می‌داد. ملی‌پوشان که با لباس‌های گرمکن در مقابل دوربین حاضر شده بودند به سوال‌هایی همچون "زشت‌ترین، کم‌خوش قیافه‌ترین، خالی‌بندترین، زن ذلیل‌ترین، مو قشنگ‌ترین، کم‌تکنیک‌ترین، کم‌سرعت‌ترین و..." پاسخ می‌دادند.

شهرآورد و تحلیل مساوی هایش

آنالیز دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیدارهای شهرآورد نیز قسمتی از برنامه نود را این هفته به خود اختصاص داد. صحبت درباره علت تساوی‌های بیش از حد دو تیم، نقطه ضعف و قوت استقلال و پرسپولیس و شرایط فعلی دو تیم از نظر مهره موضوع این بخش برنامه بود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
۰
۰
كم كم برنامه پر مخاطبی مثل نود تبدیل میشه به برنامه ای با رویكردی شبیه ورزش و مردم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها