مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در گفت‌وگویی به توضیح درباره‌ی جزییات مبلغ توافقی صداوسیما و فدراسیون فوتبال پرداخت.
کد خبر: ۷۳۴۹۷۰
جزییات مبلغ توافقی صداوسیما و فدراسیون برای پخش فوتبال‌ها

سید تقی سهرابی با اشاره به آخرین توافق حمایتی صداوسیما از فوتبال که در سال 92 اجرا شده است گفت: ملاک و معیار برای کمک حمایتی صداوسیما به فوتبال همان توافق سال 92 بوده است و بر این اساس مبلغ 17/5 میلیارد سال 92 کاملا تسویه شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسش دیگری درباره افزایش 13 درصدی مبلغ 17/5 میلیارد، توضیح داد: به نظر می‌رسد متناسب با افزایش 13 درصدی بودجه‌ی سازمان صداوسیما در سال 93، مناسب است این کمک به همین میزان افزایش یابد.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که رییس سازمان لیگ از اضافه شدن 30 درصد به رقم توافقی خبر داده است، توضیح شما چیست؟ گفت: با درخواست وزیر ورزش از آقای ضرغامی، استثنئا برای سال 93 این موافقت انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما به آخرین پرسش ایسنا درباره ارزیابی‌اش از توافق با فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تصمیات در نهایت به سود فوتبال کشور تمام شد؟ پاسخ مثبت داد و گفت: راهکار قرار دادن ردیف خاص در لایه‌ی بودجه 94 برای حمایت از فوتبال که پیشنهاد رییس رسانه ملی در جلسه با روسای باشگاه‌ها بود، یک موفقیت برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ محسوب می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به توافقات انجام شده، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از تلویزیون پخش شوند. در حساس‌ترین مسابقه تراکتورسازی صدرنشین میزبان استقلال است و پرسپولیس از تیم دوم تبریز پذیرایی می‌کند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها