کتک خوردن زن برای بخشیدن مهریه

مرد جوان همسرش را کتک می‌زد تا مهریه‌اش را ببخشد و سرانجام همین موضوع باعث شد، همسرش تصمیم به جدایی بگیرد.
کد خبر: ۷۳۳۶۶۴
کتک خوردن زن برای بخشیدن مهریه

چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده تهران درخواست طلاق داد و گفت: هفت ماه است که با جمال شوهرم ازدواج کرده‌ام. او پسر یکی از دوستان پدرم بود که از من خواستگاری کرده بود و ما خیلی زود بدون این‌که همدیگر را بیشتر بشناسیم به عقد یکدیگر در آمدیم. روز خواستگاری به پیشنهاد پدرم، 750 سکه به‌عنوان مهریه تعیین شد.

وی اضافه کرد: بعد از ازدواج، شوهرم را بیشتر شناختم. او مرد عصبی و بداخلاقی بود که سر هرچیز مرا کتک می‌زد. از آنجایی که طلاق در خانواده ما رسم خیلی خوبی نبود من سعی می‌کردم این رفتارهای جمال را تحمل کنم. ولی یک چیز مرا خیلی آزار می‌داد، آن هم این بود که جمال مرتب مرا آزار می‌داد و کتکم می‌زد که مهریه‌ام را ببخشم. از روزی که زندگی مشترک ما آغاز شد جمال از من خواست که به دادگاه بروم و مهریه‌ام را ببخشم. او گفت که پدرم آنها را مجبور به تعیین این مهریه کرده و من باید آن را ببخشم.

نوعروس یادآور شد: با گذشت هفت ماه از ازدواجمان این زندگی تبدیل به جهنم شده و جمال هر روز و هر شب مرا آزار می‌دهد. دیگر تحمل این رفتارهای او را ندارم. برای همین تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم و از شوهرم جدا شوم. اتفاقا می‌خواهم مهریه‌ام را به اجرا بگذارم و همه آن را از شوهرم بگیرم.

بعد از صحبت‌های این زن، رسیدگی به این پرونده به جلسه بعد و درحضور شوهر این زن موکول شد. ‌(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها