یک مصاحبه سینمایی با رئیس خوش‌خنده فدراسیون فوتبال

علی کفاشیان: از شخصیت شادابیان راضی‌ام

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که برای رفع مشکل حق پخش پیشنهاد تاسیس یک شبکه تلویزیونی را داده است!
کد خبر: ۷۳۲۸۷۵
کفاشیان: تلویزیون تاسیس می‌کنیم!

ایجاد یک شبکه خصوصی برای پوشش مسابقات فوتبال، ایده ایست که برای مقابله با رفع مسئولیت تلویزیون در موضوع حق پخش به ذهن کفاشیان رسیده و البته کاملا غیرعملی به نظر می رسد . اگرچه کفاشیان می گوید : فدراسیون فوتبال به صدا وسیما اعلام کرده است حاضر است شبکه فوتبال راه اندازی کند و خودش هزینه های این شبکه را پرداخت کند و هزینه های صدا و سیما و بودجه این سازمان را نیز بدهد!

«علی کفاشیان» روز سه شنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا شبکه های ورزشی الجزیره و دبی اسپرت برای پخش مستقیم فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند، افزود: این دو شبکه ورزشی خارجی برای پخش فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند. اما سازمان صدا و سیما حضور این شبکه ها را غیرقانونی اعلام کرده است.

وی گفت: فدراسیون فوتبال تاکید دارد، درآمدهای ناشی از پخش مسابقات باید در یک سبد قرار گیرد و بین این فدراسیون و صدا و سیما تقسیم شود و در این رابطه نیز برای پخش مستقیم، پیشنهادهای مختلفی داده شده است.

گفتنی است طبق‌ اصل‌ 175 قانون‌ اساسی‌ رسانه‌های‌ گروهی‌ (رادیو و تلویزیون‌) زیر نظر مشترک‌ قوای‌ سه‌گانه‌ قضائیه‌ (شورای‌ عالی‌ قضائی‌) مقننه‌ و مجریه‌ اداره‌ خواهد شد. (ورزش 3)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها