معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما گفت: حق پخشی که تاکنون پرداخت کرده ایم فراتر از تکلیف قانونی سازمان صدا و سیما بوده است.
کد خبر: ۷۳۲۴۵۷
فراتر از تکلیف قانونی حق پخش پرداخت کرده ایم

سید محمدرضا میر تاج الدینی درباره مسئله حق پخش بازی های فوتبال گفت: امروز در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شدم و درخصوص موارد مربوط به حق پخش بازی ها توضیح دادم.

وی افزود: طبق توافقی که در دولت دهم انجام شد، مقرر شد صدا و سیما مبلغ 30 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کند و در ازای آن، دولت این مبلغ را در سرفصل بودجه صدا و سیما قرار دهد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: صدا و سیما به این توافق عمل کرد هر چند در بودجه مبلغی برای این کار از سوی دولت دیده نشد البته صدا و سیما از نظر قانونی تکلیفی برای پرداخت ندارد که این امر را مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تایید کرده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد که علی رغم ندیدن این مبلغ در بودجه صدا و سیما اما این رقم را پرداخت کردیم و سال گذشته 45 میلیارد پرداخت کردیم و امسال حدود 60 میلیارد تومان به این امر اختصاص دادیم که فدراسیون بیش از یکصد میلیارد تومان طلب کرده است که مجلس نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است.

میر تاج الدینی افزود: سازمان صدا و سیما آمادگی پخش مسابقات را همچون گذشته دارد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها