رییس کلانتری 135 آزادی از دستگیری «بهرام دراکولا» شرور سابقه دار غرب پایتخت که با یک دستگاه خودروی تاکسی در محدوده شهرک اکباتان اقدام به توزیع کراک و شیشه می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۰۴۱
«بهرام دراکولا» دستگیر شد

سرهنگ حجت الله مرادی، رییس کلانتری 135 آزادی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام «بهرام» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده اکباتان فعالیت گسترده‌ای دارد، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و شناسایی و دستگیری وی به صورت تخصصی در دستور کار ماموران عملیات این یگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی دریافتند این متهم قصد دارد با یک دستگاه پژو تاکسی مقادیری شیشه و کراک را به صورت خرده فروشی در محدوده شهرک اکباتان توزیع کند.

سرهنگ مرادی گفت: مأموران با ایجاد طرح مهار و تشدید عملیات گشت زنی سرانجام ساعت 3 بامداد 24 مهرماه با مشاهده متهم در فاز 2 شهرک اکباتان، طی اقدامی ضربتی و غافلگیرانه خودروی تاکسی پژو 405 وی را متوقف و در بازرسی از آن یک کیلو کراک با لفافه و 9 گرم شیشه کشف کردند.

رییس کلانتری 135 آزادی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرایم خود اعتراف و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زرگر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
بالاخره آزاد وبه جنایت خود ادامه میدهد

نیازمندی ها