وبگاه‌های خبری عربی اخیراً از جنایت جدید گروهک تروریستی داعش در قاچاق انسان خبر داده و تاکید کردند که این گروهک با هماهنگی برخی دلالان از جمله دلالان صهیونیستی اقدام به خرید کودکان شیر خوار و فروش آنها در داخل رژیم صهیونیستی به خانواده‌های فاقد فرزند می‌کند.
کد خبر: ۷۲۶۱۴۶
فروش کودکان سوری و عراقی از سوی داعش

به گزارش فارس، براساس این گزارش، گروهک تروریستی داعش کودکان را از سوریه به ترکیه قاچاق می‌کند و در آنجا اقدام به فروش آنها به دلالان می‌کند.

این گزارش حاکی است که دلالان قاچاق انسان پس از تحویل گرفتن کودکان سوری و عراقی در ترکیه، آنها را به مافیای اسرائیلی تحویل می‌دهند تا آنها را به تل‌آویو وارد ‌کند.

وحشت صهیونیستها از سلاح‌های ایرانی

بعداز اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تجهیز ارتش لبنان به سلاح ایرانی برای مبارزه با تروریسم، آمریکا بلافاصله ضمن تهدید به قطع کمک های خود، لبنان را از دریافت سلاح ایرانی برحذر داشت.

به گزارش مثلث آنلاین؛ این خبر را روز جمعه روزنامه الاخبار لبنان منتشر کرد. اما واکنش وزیر دارایی لبنان به این خبر این بود که دولت این کشور می‌تواند سلاح‌های ایرانی را دریافت کند و تحریم‌ها نمی‌تواند بهانه‌آی برای عدم پذیرش آن باشد.

الاخبار در شماره روز جمعه خود نوشته بود که واشنگتن برای جلوگیری از پذیرش سلاح ایرانی توسط دولت لبنان بسرعت مداخله کرده و با زبان تهدید خواستار التزام بیروت به تحریم های تحمیل شده بر ایران در مقابل ادامه کمک های آمریکا به ارتش لبنان و همکاری امنیتی با آن شد.

مهمترین دلیل مخالفت آمریکا وحشت صهیونیستی از سلاح‌های ایرانی است که قرار است در اختیار ارتش لبنان قرار گیرد و در صورت حمله دوباره رژیم صهیونیستی و یا داعش به این کشور می‌تواند به آنها کمک کند.

داعش و سود سرشار شرکت‌های تسلیحاتی

شرکت های صنایع نظامی و تسلیحاتی نظامی آمریکایی از جنگ ائتلاف بین المللی علیه داعش در سوریه و عراق را فرصت بسیار مغتنمی برای امضای قراردادهای پرسود و کسب سود سرشار می دانند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد،در این میان، شرکت های صنایع نظامی و تسلیحاتی آمریکا با سوء استفاده از جنگ علیه داعش در سوریه و عراق به فکر افزایش تولید نظامی و کسب سود بیشتر از فروش تسلیحاتی هستند تا جایی که به نظر می رسد که این اقدام یکی از اهداف اصلی تشکیل ائتلاف بین المللی علیه داعش است زیرا حملات هوایی نیروهای ائتلاف و در صدر آنان آمریکا به مواضع داعش در عراق و سوریه، فرصت خوبی را برای اسلحه سازان آمریکایی فراهم کرد.

در همین ارتباط «ریچارد اوبو العافیه» رئیس گروه مشاوره تل گروپ گفت: « جنگ علیه داعش در عراق و سوریه فرصت بی نظیری برای شرکت هایی است که با ارتش آمریکا تعامل دارند و برای کسانی که به دنبال افزایش درآمد حاصل از تولید جنگ افزار هستند نیز بهترین فرصت به شمار می آید».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها