معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

تهیه طرح هادی جدید برای 30 هزار روستا

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امسال برای 30 هزار و 500 روستا طرح هادی جدید تهیه می‌شود، گفت: با تخصیص اعتبارات در 1100 روستای جدید هم کار بهسازی محیط روستا را شروع کنیم.
کد خبر: ۷۲۴۸۰۴
تهیه طرح هادی جدید برای 30 هزار روستا

محمدرضا شاملو در خصوص اجرای طرح های هادی روستایی گفت: پیش بینی ما این است که اگر اعتبارات بصورت تخصیص 100 درصدی داده شود برای حدود 30 هزار و 500 روستا در سال جاری طرح هادی جدید تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات در 1100 روستای جدید هم کار بهسازی محیط روستا را شروع کنیم، افزود: این اقدامات برعهده بنیاد مسکن است و در داخل بافت و محدوده روستا انجام می‌گیرد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح منظومه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: در این طرح، توسعه مناطق روستایی با نگاه آمایشی برنامه ریزی شده است که براین اساس با مطالعه روستاهای واقع شده در یک منظومه مشکلات و قابلیت‌های آنان مورد بررسی قرار می گیرد و راهبردهای توسعه منظومه مشخص می‌شود.

شاملو افزود: در این طرح، فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی هرکدام از مناطق مشخص می‌شود و طرح تهیه شده در شورای برنامه ریزی استان برنامه‌ریزی و به تصویب می‌رسد که با ابلاغ طرح هرکدام از دستگاه‌های مسئول موظف می‌شوند که برنامه زمانبندی طرح را عملیاتی کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها