مرد میانسالی که برای ترک اعتیاد به یک کمپ در شهرستان شهریار در غرب استان تهران منتقل شده بود در این محل به قتل رسید و سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۴۲۴۴
قتل مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد

به گزارش جام‌جم، روز سوم مهر مردی با اورژانس تماس گرفت و برای نجات مردی درون یک کمپ ترک اعتیاد درخواست کمک کرد.

امدادگران با اطلاع از موضوع به محل حادثه در یکی از محله‌های شهرستان شهریار اعزام و با ورود به کمپ به درمان مرد بیمار پرداختند اما متوجه شدند او جان باخته است. امدادگران با بررسی جسد پی بردند آثار ضرب و جرح و نیز شکستگی روی سر و جمجمه وجود دارد و به نظر می‌رسد او به قتل رسیده باشد.

در پی این حادثه امدادگران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع این حادثه را گزارش دادند. دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه آنها به تحقیق از خدمتکاران و معتادان حاضر در کمپ پرداختند، اما آنها اظهارات متفاوتی را درباره مرگ مرد میانسال بیان کردند.

همین موضوع باعث شد فرضیه قتل مرد میانسال قوت بگیرد. با گزارش این جنایت به قاضی برجسته، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار و هماهنگی قضایی، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد.

کارآگاهان جنایی با تحقیق از دوستان مقتول متوجه شدند او یک هفته پیش هنگام مصرف ماده مخدر شیشه در خیابان از سوی ماموران دستگیر و سپس برای ترک اعتیاد همراه چند معتاد دیگر به این کمپ منتقل شده است.

با به دست آمدن هویت مقتول، تحقیقات برای شناسایی خانواده وی آغاز شد تا این که چند روز بعد مردی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران و ارائه شکایتی از گم‌شدن پسر چهل ساله‌اش خبر داد.

در تحقیق از وی معلوم شد فرزندش معتاد بوده و دو روز است به خانه بازنگشته و جستجوی وی برای یافتن فرزندش بی‌نتیجه مانده است.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از وی و مشاهده تصویر مرد گمشده متوجه شدند او همان مردی بوده که در کمپ ترک اعتیاد کشته شده است.

با مشخص شدن این موضوع و تائید هویت مقتول از سوی خانواده‌اش در پزشکی قانونی، جسد به آنها تحویل داده شد.

خانواده مرد میانسال با اطلاع از نحوه مرگ وی از مسئول کمپ و دو خدمتکار آنجا که از پسرش نگهداری می‌کردند به اتهام قتل پسرشان شکایت کردند.

در پی این شکایت و ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند مسئول کمپ و دو خدمه این محل پس از حادثه در محل کارشان حاضر نشده‌اند. همین موضوع باعث ظن پلیس به آنها شد و هر سه نفر دو روز پیش دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را بیان کرده و گفتند در مرگ مرد میانسال نقشی نداشته‌اند و نمی‌دانند او چگونه کشته شده است.

تحقیقات از آنها ادامه داشت تا این که مسئول کمپ زبان به اعتراف گشود و گفت: او و دو خدمتکارش قصد کشتن مرد میانسال را نداشته‌اند و این حادثه اتفاقی رخ داده است.

وی در اظهاراتش گفت: از روزی که مقتول را به کمپ آوردند تا اعتیادش را ترک کند، بنای ناسازگاری داشت و به دنبال فرصتی بود تا از کمپ فرار کند. او همه ساختمان را به هم می‌ریخت و دیگر معتادان حاضر در کمپ را اذیت می‌کرد. همین موضوع باعث شده بود تا او را در یکی از اتاق‌ها ساعت‌ها حبس کنیم تا به دیگران آسیب نرساند.

متهم اضافه کرد: شب حادثه همه جا را بهم ریخت و با چند نفر از معتادان درون کمپ کتک کاری کرد. او را به حیاط آورده و با لوله کتک زدم.

وی تصریح کرد: پس از آن که من به خانه‌ام بازگشتم در تماس تلفنی از کمپ متوجه شدم او دوباره همه جا را به‌هم ریخته و چند نفر را کتک زده است. از آنها خواستم او را آرام کنند تا روز بعد به این وضع رسیدگی کنم که پی بردم او مرده است.

در پی اظهارات صاحب کمپ، دو خدمه وی بازجویی شدند و اعتراف کردند قصد کشتن مرد معتاد را نداشته‌اند.

یکی از آنها درباره نحوه حادثه گفت: فقط به دلیل این که او نظم کمپ را بر هم زده و به دیگران آسیب رسانده بوده من و همکارم تصمیم گرفتیم او را تنبیه کنیم به همین دلیل او را کتک زدیم که بی‌هوش شد. روز بعد وقتی به سراغش رفتیم متوجه شدیم نفس نمی‌کشد.

با صدور قرار قانونی برای این دو متهم و صاحب کمپ، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد تا مشخص شود مرد میانسال بر اثر ضربه کدام یک از آنها کشته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
گیل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
آدم كش های بدجنس فكر میكنند یكی كه به دام اعتیاد گرفتار شد باید ازبین ببرنش حالا چقدر راحت جون یه آدم رو میگیرند و میزنن زیرش

نیازمندی ها