معتادی که به کمپ ترک اعتیاد نرسید

چهار مرد که هنگام انتقال یک معتاد به کمپ ترک اعتیاد وی را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۲۱۸۴
معتادی که به کمپ ترک اعتیاد نرسید

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، شامگاه سوم فروردین ماه سال جاری از طریق بیمارستان فیروزآبادی یک فقره «فوت مشکوک» به کلانتری131 شهرری اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جوانی 28 ساله در حالیکه دارای آثار ضرب وجرح در بدن بوده، به علت مشکوکی فوت کرده است.

با حضور مأموران در بیمارستان، از سوی انتظامات بیمارستان اعلام شد: چهار جوانی که متوفی را به بیمارستان انتقال داده اند، پس از اطلاع از مرگ وی قصد داشتند تا با خروج از داخل بیمارستان از محل متواری شوند که عوامل انتظامات موفق به دستگیری یکی از آنها به نام «فرامرز . م» (23 ساله) شدند.

با انتقال «فرامرز . م» به کلانتری و آغاز تحقیقات از سوی تیم تجسس ویژه مشخص شد که فرامرز به همراه چهار نفر به اسامی «غلامرضا . س» (36 ساله)، «رضا . ف» (33 ساله) و «ابراهیم . ر» (35 ساله) از طرف یک کمپ ترک اعتیاد واقع در غنی آباد از توابع شهرری با مراجعه به محل زندگی متوفی در شهر جدید پردیس، قصد انتقال وی به کمپ را داشته که در حین مسیر و در داخل ماشین متوفی به قصد فرار با آنها درگیر شده که ابتدا «غلامرضا . س» پارچه ای را به دور گردن متوفی انداخته و در ادامه، سه نفر دیگر نیز کیسه ای را بر روی سر متوفی کشیده و پس از طی مسیر و رسیدن به تهران، در سه راه افسریه متوجه می شوند که متوفی قادر به نفس کشیدن نمی باشد.

با شناسایی هویت سه متهم دیگر پرونده، بلافاصله مأموران تجسس ویژه کلانتری با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد، سه متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به کلانتری منتقل می کنند.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت:«با توجه به اعترافات اولیه متهمان، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای شهرری صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شهراد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
۰
۰
دوستی و دلسوزی از نوع خاله خرسه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
۰
۰
لازمه یه فكری به حال این كمپهای وحشت بشه كجای دنیا اینجوری ترك میدن اخه؟؟؟؟ این سود جوها هم هیچ اموزشی ندیدن و فقط از بلاتكلیفی و نا امیدی خانواد ه ها استفاده كرده پولی به جیب میزنند باید همه رو پلمپ كنید

نیازمندی ها