اختصاصی جام جم آنلاین

فیلم مردی رو در روی کوسه سفید

در این فیلم نادر حیات وحش بیننده برای نخستین بار شاهد نبرد دو کوسه بزرگ سفید خواهد بود که مسلما در نهایت به مرگ یکی از آنها می انجامد.
کد خبر: ۷۲۳۵۳۴
نبرد دو کوسه بزرگ سفید + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بارکرافت، آدام مالسکی فیلم بردار و غواص ماجراجو توانست از یک صحنه نادر از نبرد مرگ و زندگی میان دو کوسه بزرگ سفید فیلم برداری کند. این فیلم تاییدی است بر همنوع خواری کوسه های سفید.

پیش از این فیلم هایی در مورد حمله کوسه های بزرگ به گونه های کوچکتر دیگر منتشر شده بودند. با این حال، نبرد میان دو شکارچی بزرگ اقیانوس ها تاکنون از چنین فاصله نزدیک با صحنه هایی چنین واضح منتشر نشده بود.

آدام مالسکی در سواحل مجمع الجزایر نپتون در جنوب استرالیا مدت دو روز در فاصله ای نزدیک به یک کوسه سفید بزرگ غواصی می کرد بی آنکه خطری از جانب کوسه متوجه او شود. البته آدام این احتیاط را به خرج داده بود که داخل یک قفس باشد.

او هنگامی که سوار قایق شده بود ناگهان با صحنه ای باورنکردنی روبرو شد که لحظه ای از آن را از دست نداد. کوسه بزرگ سفید ناگهان به کوسه سفید بزرگ دیگری که به قایق نزدیک شده بود ، حمله کرد.

نبردی برای بقا میان این دو غول در گرفت. هر دو به اعماق آب رفتند. این جنگ باورنکردنی در نهایت به شکست کوسه سفید کوچکتر خاتمه یافت. آدام دوباره کوسه بزرگ سفید را مشاهده کرد اما از کوسه کوچکتر اثری دیده نشد.

این فیلم نادر حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mahdie
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
۰
۰
خیلی جالب تاحالا اینجوریش رو ندیده بودم !!!

نیازمندی ها