جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال شهروندان بیش از 5 میلیون بار با پلیس 110 تماس گرفتند از کاهش 33درصدی سرقت و 64درصدی شرارت خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۷۳۷
پلیس، 5 میلیون بار زنگ خورد

سرهنگ غلامعلی کریمی اعلام کرد: در نیمه نخست امسال، 5 میلیون و 447 هزار و 645بار تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از سوی شهروندان به صدا در آمد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 15 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس، یک میلون و 826 هزار و 977 تماس به عملیات پلیسی منجر شده است، گفت: افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم و حضور به موقع آنها، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

جانشین رییس پلیس پایتخت به تعامل مطلوب شهروندان با پلیس اشاره کرد و گفت:827 هزار و 124 مورد از تماس ها به راهنمایی و دریافت اطلاعات مردم از پلیس منجر شده است.

کریمی با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را ملجأ و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند، تصریح کرد:پلیس پایتخت همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته های به حق شهروندان تهرانی در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش 33 درصدی سرقت و 21درصدی تخلفات راهنمایی رانندگی در شش ماهه گذشته خبرداد و به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصیه کرد:هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی با آن صورت پذیرد. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها