در جریان دیدار دو تیم فوتبال پادربورن و هانوفر که روز شنبه برگزار شد یکی از بازیکنان تیم پادربورن گلی را به ثمر رساند که در تاریخ بوندسلیگا آلمان ثبت شد.
کد خبر: ۷۱۹۵۹۶
گل تاریخی در بوندسلیگا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، تیم پادربورن تیم تازه وارد این فصل بوندسلیگا آلمان است. این تیم تاکنون نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و هم اکنون در صدر جدول بوندسلیگا جای دارد.

روز شنبه در دیدار تیم پادربورن با هانوفر موریتز استوپلکمپ مهاجم پادربوردن از فاصله 83 متری دروازه تیم هانوفر را گشود. این بیشترین فاصله ای است که در رقابت های بوندسلیگا گلی به ثمر رسیده است. به این ترتیب ، نام موریتز استوپلکمپ مهاجم پادربوردن در تاریخ این رقابت ها ثبت شد.

تیم پادربورن تا دقیقه 90 با نتیجه یک بر صفر از هانوفر جلو بود. در این هنگام هانوفر صاحب یک ضربه کرنر شد و حتی دروازه بان این تیم هم برای به تساوی کشیدن نتیجه بازی در خط 18 قدم پادربورن حضور یافت.

دفاع تیم پادربورن ضربه کرنر را برگرداند و توپ زیر پای موریتز استوپلکمپ مهاجم این تیم افتاد. او که بیم داشت سوت داور به نشانه پایان بازی به صدا درآید از همان جا با شوتی تماشایی دروازه حریف را گشود. این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پادربورن خاتمه یافت.

فیلم این گل تاریخی را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها