(فیلم)

گل جنجالی

در دیدار دو تیم هافنهایم و بایر لورکوزان درچارچوب رقابت های فوتبال بوندسلیگا در صحنه ای سوررئالیستی گلی جنجال برانگیز به ثمر رسید.
کد خبر: ۶۰۷۶۸۰
گل جنجالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، جمعه شب در جریان دیدار دو تیم هافنهایم و بایر لورکوزان گلی به ثمر رسید که آلمانی ها آن را « فانتوم-تور» نامیده اند ،در واقع هم این یک گل شبح بود.

در دقیقه 69 بازی اشتفن کیسلینگ بازیکن لورکوزن روی یک ضربه کرنر توپ را با ضربه سر به بخش بیرونی تور بغل دروازه کوبید. اما با کمال تعجب توپ وارد دروازه هافنهایم شد. درحقیقت توپ از شکافی که در تور وجود داشت وارد دروازه شده بود.

صحنه به اندازه ای سریع رخ داد که داور گول خورد و گل را پذیرفت. لورکوزان با این تصمیم داور در زمین هافنهایم 2 بر یک پیروز شد. نتیجه ای که باعث شد بایر لورکوزان در صدر جدول بوندسلیگا جای بگیرد.

اشتفن کیسلینگ زننده گل شبح گفت: من احساس بازیکنان هافنهایم را درک می کنم. هنگام بازی من فقط توپ را داخل دروازه دیدم اما در تصاویر تلویزیونی برایم مشخص شد که این گل قانونی نبوده است. مسلما پیروزی به این شکل جوانمردانه نیست.

مربی و بازیکنان هافنهایم داور را مقصر می دانند زیرا او وظیفه دارد قبل از آغاز دیدار تورهای دروازه ها را به دقت بررسی کند. مربی هافنهایم معتقد است که این دیدار باید تکرار شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها