در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
ال پاچینو در این فیلم شاهكار كرد..
البته بخش های مربوط به دادگاه ..
او در نهایت زیبائی و ظرافت توانست خورد شدن یك اعتقاد را كه به زور و اجبار او را به دین مسیحیت فرا می خواندند به نمایش بگذارد.
ولو آنكه چنین اعتقادی متعلق به یك عوضی رباخوار باشد.
در سكانس های دادگاه چنان فیلم را دچار یك تحول عجیبی كرد كه تمام نواقض فیلم قبل ار سكانس دادگاه را تحت الشعاع قرار داد.
از نظر من ال پاچینو فقط در سكانس دادگاه مستحق جایزه نوبل بود.
این هنرمند عجیب به شكل غریبی می تواند نقش های مختلف و حتی متضاد یكدیگر را با زیبائی تمام به نمایش بگذارد.
به حركات و نوع نقش آفرینی ال پاچینو در سكانس های دادگاه به دقت توجه كنید تا به معنای چیزی كه دریافته ام پی ببرید.
امثال ال پاچینو كم هستند. تنها به این دلیل كه چنین موهبتی فقط خدا دادی است.