تمرکزم بر روی تیم جدیدم است تا در جام ملت‌های آسیا مفید باشم

شجاعی: تلاش کردم در اروپا بمانم، اما نشد

بازیکن ایرانی تیم فوتبال الشحانیه قطر گفت: خیلی تلاش کردم در فوتبال اروپا باقی بمانم اما نشد و به لیگ قطر آمدم.
کد خبر: ۷۱۶۱۴۷
شجاعی: تلاش کردم در اروپا بمانم، اما نشد

مسعود شجاعی در خصوص حضورش در تیم فوتبال الشحانیه قطر گفت: قصد داشتم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم و برای همین موضوع هم مدت زیادی صبر کردم تا پیشنهاد خوبی برایم بیاید البته پیشنهاداتی هم می‌آمد اما از نظر مالی مورد نظر من نبود و هر چقدر تلاش کردم در فوتبال اروپا باقی بمانم این اتفاق نیفتاد و برای همین به لیگ آسیا برگشتم و لیگ قطر را برای بازی کردن انتخاب کردم.

وی ادامه داد: برای من خوب بازی کردن مهم است و دوست دارم در شرایط خوبی بازی کنم و اینکه در اسپانیا باشم یا در قطر خیلی برایم فرق نمی‌کند.

بازیکن سابق تیم‌های لاس‌پالماس و اوساسونای اسپانیا در ادامه گفت: من تجربه در لیگ عربی را دارم و مدتی در لیگ امارات هم بازی کردم و فکر می‌کنم بتوانم در این لیگ عملکرد خوبی داشته باشم چرا که نوع بازی آنها را بلد هستم. به هر حال در فوتبال همیشه اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست و من هم به لیگ قطر آمدم.

شجاعی در پایان اظهار داشت: الان همه چیز برای من تمام شده و فقط به بازی کردن در تیم جدیدم فکر می‌کنم و تمرکزم بر روی الشحانیه است تا بتوانم برای این تیم مفید باشم و بازیکن مؤثری برای ایران در جام ملت‌های آسیا بشوم.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها