
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سومین روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان، آیت الله مصباح یزدی و آیت الله گرامی قمی از حضرت آیت الله خامنهای عیادت و برای بهبودی و سلامتی ایشان دعا کردند.
همچنین شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران، تعدادی از وزیران، جمعی از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعداد دیگری از شخصیتها و مسئولان نظام در بخشهای مختلف نیز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود هر چه سریعتر ایشان را از خداوند مسألت کردند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند