نهاوندیان با موتور به جلسه دولت رفت +عکس

رئیس دفتر رئیس جمهور که از جلسه دولت باز مانده بود از روی عجله با موتور به جلسه دولت رفت.
کد خبر: ۷۱۴۶۹۰
نهاوندیان با موتور به جلسه دولت رفت +عکس

پرویز اسماعیلی معاون معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در صفحه فیس بوکش نوشت:«عصر امروز رییس دفتر رییس جمهور بدلیل رسیدگی به مشکلات و گفتگو با مراجعین در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان خراسان رضوی؛ از همراهی با کاروان دولت جا ماند.

برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا ع برگزار می شد) موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح دادند.

نزدیکی حرم توفیق دیگری در انتظار بود. روز میلاد شمس الشموس و مشهد توفان دلدادگان بود. انبوه جمعیت در دسته ها و هیاتها از نقاط مختلف کشور مدح مولا امام هشتم می گفتند و روانه حرم بودند.

برای رسیدن به حرم راهی جز همراهی با متن مردم نبود. و چه توفیقی برای دولتمردان بالاتر از برای مردم و با مردم بودن و سوی مقصود دویدن؟

بعد از نیم ساعت موتور سواری و راهپیمایی و غوطه ور شدن در محبت مردم به اهل بیت علیهم السلام؛ دکتر نهاوندیان به جلسه دولت در حرم آقا امام رضا (ع) رسید. هم مردم و هم دولت و هم عشق حاصل آمدند.

چه حلاوتی داشت این عصر میلاد ...
طلوع خورشید تابناک امام خردمندان و امیدواران، حضرت امام رضا (ع) بر شما مبارک»
همچنین در کامنتهای این مطلب اسماعیلی عنوان کرده است که سوار بر موتور دیگر این عکسها را گرفته است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
حمدالله رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
بد نیست گهگاهی مسئولین سرزده در برخی موارد بین مردم و با امكانات موجود تردد فرمایند و نیاز است در بیشتر مواقع سرزده و ناشناس در نانوایی و یا بقالی و در اتوبوس و بیمارستان و مراكز آموزشی سری زده شود باید از این روحیه تشكر نمود.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
با سلام ، اینقدر به نظرمون عجیب نباشه رسانه ای هم نشه
خوب منم دیروز با موتور رفتم سره كار پس رسانه ای كنید...
RAZENG
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
واقعا متاسفم كه این همه با مسایل حاشیه خودتون رو درگیر كردید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حجت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
باسلام من هم هر روز با موتور سر كارم می روم چه اشكالی دارد ، بنی آدم اعضای یك پیكرند راستی این با هماهنگی بوده.
مراتی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
زینت این كابینه چند نفر هستند از جمله دكتر نهاوندیان و وزیر بهداشت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
عكس های حرفه ای معلوم هست كه هماهنگ شده بوده.اگر یكی دیگه این كار رو می كرد می گفتن پوپولیستی ،حال شما بگین این كار پوپولیستی نیست؟
نام ناصر صابری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
۰
۰
كاش همگانی میشد
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
۰
۰
من خانمم باردار هست (ماه های آخر) و به خاطر شلوغی شب ولادت ماشینم رو نزدیك یكی از ایستگاه های مترو پارك كردم و با مترو آمدیم میدان بسیج به این هوا كه ادامه ی مسیر رو با BRT میریم، اومدیم بالا و دیدیم كه كل مسیر رو بستن و ملت و زایرین باید تا حرم پیاده برن، حتی BRT ها رو هم تعطیل كرده بودن (با اینكه مسیر جداگانه داره) ، از طرفی هم من ۳ ساعت بعد بلیط هواپیما داشتم و میخواستیم بریم حرم.
حتی حاضر شدم كه یك موتور بگیرم و سه نفری (با راننده) بریم تا حرم چون فاصله واقعا برای من عادی زیاد بود چه برسه به همسر باردارم!
بعد دیدیم كه پلیس حتی جلوی موتوری ها رو هم میگیره! البته خود مسئولین و ماشین ادارات به راحتی و با سرعت از خط BRT عبور می كردن! جالبه كه هنوز ۳ ساعتی به اومدن آقای روحانی مونده بود!
حالا هم خانم من به شدت از پیاده روی اون روز مشكل پیدا كرده و استراحت مطلق شده!
حالا آقایون میان خودشون رو خاكی نشون میدن و از ده تا زاویه با موتور عكس میگیرن!
از یك طرف اوج شلوغی حرم (عصر ولادت ) رو برای اومدن در نظر میگیرن كه از زوار به عنوان خیل عظیم استقبال كننده ها استفاده كنن، از یك طرف ملت رو مجبور به پیاده روی كنن كه بگن جمعیت همراه زیاد بوده!
حتی وسط فلكه ی آب رو با اتوبوس بسته بودن كه ملت با طی یك مسیر بیشتر و از یك راه باریك بین اتوبوس ها مجبور بشن برن و جمعیت به كندی از اون منطقه خالی بشه!

نیازمندی ها