جنازه مقتول بعد از 2 ماه در یک معدن پیدا شد

مرگ مشکوک زن باردار

افشای راز عجیب مدیر متقلب بعد از خودکشی

مسئول کفن و دفن ، جنازه‌ها را مخفی می‌کرد

کارش کفن و دفن و سوزاندن اجساد بود. او با خانواده متوفیان قرارداد می‌بست تا در ازای گرفتن پول، اجساد را به خاک بسپارد یا بسوزاند، اما احتمالا پول‌ها را گرفته و اجساد را جایی پنهان می‌کرده است. به نظر می‌رسد آلفرد پنین، مسئول موسسه کفن و دفن پنین در رودآیسلند آمریکا، رازی را با خود به گور برده است؛ رازی که اکنون از معمای خودکشی او بیشتر جلب توجه می‌کند.
کد خبر: ۷۱۳۱۹۸
مسئول کفن و دفن ، جنازه‌ها را مخفی می‌کرد
پس از خودکشی پنین در ماه گذشته، فردی دیگر مسئولیت این موسسه کفن و دفن را به‌عهده گرفت. او شش جسد را که شامل جسد پنج بزرگسال و یک جنین می‌شد، در موسسه کشف کرد. جنازه‌ها در گاراژ این مرکز مخفیانه نگهداری می‌شد. به گفته پلیس منطقه، این اجساد بتازگی کشف شده است. همچنین مردی چند روز پیش اجساد دو بزرگسال و یک شیرخوار را در انبار واحدی که پنین اجاره کرده بود، پیدا کرد. پلیس هر دو گزارش را تائید کرده است. به این ترتیب تعداد اجساد کشف شده از مراکز تحت اجازه پنین، به 9 جسد می‌رسد و احتمال دارد اجساد بیشتری در کار باشد. اجساد بزرگسالان به گونه‌ای متلاشی شده که جنسیت آنها قابل تشخیص نیست، اما احتمال می‌رود نوزاد دختر باشد. مقامات می‌گویند از انگیزه اختفای این اجساد اطلاعی ندارند، اما گمان می‌کنند انگیزه‌های مالی پشت این اقدامات باشد.

بازرسان مشکوک هستند که پنین به بازماندگان به دروغ می‌گفت جسد عزیزانشان دفن یا سوزانده شده، اما درواقع از انجام وظیفه‌اش خودداری می‌کرد و جنازه‌ها را نگه می‌داشت. به این ترتیب تمام پولی را که بابت کفن و دفن از مشتریانش می‌گرفت، به جیب می‌زد. مقامات در حال بررسی انباری‌های دیگر در سطح شهر هستند تا ببینند آیا مالکان هرگز آنها را به پنین اجاره داده‌اند یا نه و آیا مورد مشکوکی در انباری‌ها پیدا شده است یا خیر؟ کارآگاهان در حال جستجو هستند تا در صورت وجود اجساد بیشتر آنها را کشف کنند و به خانواده‌های متوفیان تحویل بدهند. در همین حال سازمان بهداشت محلی این موسسه کفن و دفن را تعطیل کرده و اقدامات مدیر پیشین آن را خطری برای سلامت عمومی دانسته است.

پلیس گفته به تعدادی از بازماندگانی که قرار بود اجساد عزیزانشان سوزانده شود، مقداری خاکستر داده شده در حالی که اجساد داخل گاراژ نگهداری می‌شد. موسسات کفن و دفن، اجازه سوزاندن اجساد در ملأعام را ندارند، به همین دلیل جنازه‌ها به محلی که برای این کار در نظر گرفته شده است، منتقل می‌شوند و خانواده‌ها شاهد سوزانده شدن جسدها نبودند. سخنگوی پلیس گفته به نظر می‌رسد او پولی که برای سوزاندن اجساد می‌گرفت، به جیب می‌زد و اجساد را نگه می‌داشت. حالا موضوع خیلی پیچیده‌تر از خودکشی پنین است و باید تحقیقات گسترده‌تری در این ارتباط انجام شود.

سخنگوی پلیس همچنین گفته از دیگر مسئولان این مرکز نیز بازجویی و در صورت لزوم، تفهیم اتهام خواهند شد. برادر پنین به مطبوعات گفته در مورد اتفاقات اخیر هیچ نظری ندارد.

به گفته پلیس، همزمان با خودکشی پنین در ماه جولای، پلیس بوستون اجسادی را از داخل یک مرکز برگزارکننده مراسم کفن و دفن کشف کرده بود. این اجساد حین بازرسی که با هدف دیگری صورت گرفت، کشف شد. ممکن است این دو پرونده به هم مرتبط باشند، اما پلیس هنوز در این زمینه نظری نداده است. خانواده پنین نیز گفته‌اند در این مورد حرفی نمی‌زنند، از سوی دیگر هنوز انگیزه خودکشی این مرد مشخص نشده است و تحقیقات در این رابطه نیز ادامه دارد. (ضمیمه تپش)

منبع: سی.ان.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها