محسن تنابنده امسال در چهار فیلم بازی می کند و قصد دارد اولین فیلم سینماییش را جلوی دوبین ببرد.
کد خبر: ۷۱۱۹۵۸
خیز محسن تنابنده برای کارگردان شدن

تنمحسن تنابنده، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیتهای خود گفت:«پایتخت3»پروژه سنگینی بود و به اندازه ای از این کار خسته شدم که نیاز به استراحت داشتم و چند مدت بود کار نکردم اما از چند روز دیگر جلوی دوربین مسعود جعفری جوزانی در فیلم جدیدش«ایران برگر»می روم.

او با بیان اینکه دوست داشته با جعفری جوزانی همکاری کند،گفت:این کار چند ماه پیش به من پیشنهاد شد و داستان جذاب و خوشمزه ای دارد.تمایلم به کار با آقای جوزانی هم باعث شد بازی در این کار را قبول کنم.به جز این فیلم هم تا پایان سال در سه کار دیگر بازی خواهم کرد.

تنابنده که از نویسندگان چیره دست سینما و تلویزیون است،در پایان گفت:در میان ترافیک کاری شدید این فیلمها،در حال نوشتن یک فیلمنامه سینمایی هم هستم که آن را به عنوان اولین کارم جلوی دوربین ببرم.

محسن تَنابَنده (زاده ۱۳۵۴در دامغان، استان سمنان) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون است.

او در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد.تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به‌دست آورد.

تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.
(ایسکانیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها