مسعو آب پرور کارگردان سینما و تلویزیون اظهار داشت: «زخم» یک سریال ملودرام اجتماعی است که داستان مددکاران و مشاوران نیروی انتظامی را به تصویر می‌کشد، این اثر با مشارکت همین سازمان تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر: ۷۱۰۱۹۹
پخش سریال پلیسی «زخم» از هفته دوم مهر

وی در ادامه افزود: سریال «زخم» در مجموع ماجرای شش داستان است که در این ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای روایت می شود. در هر دو قسمت با داستان تازه ای مواجه می شویم و بازیگران و کاراکترهای جدیدی وارد داستان می شوند.
آب پرور درخصوص لوکیشن های اصلی و فرعی سریال « زخم » گفت: لوکیشن اصلی فیلم دریک دبیرستان در حوالی پونک قراردارد که بازسازی شده و به عنوان کلانتری از آن استفاده می شود، بیمارستان، کارخانه و یک خوابگاه دانشجویی از لوکیشن های بعدی این سریال است.
کارگردان « هوش سیاه» تصریح کرد: خیلی وقت ها پرونده هایی به نیروی انتظامی ارجاع می شود که محتوای قضایی ندارند و می توان با مشاوره و گفتگو حل شان کرد. از این قبیل پرونده ها می‌توان به مشکلات خانوادگی، شخصی و اجتماعی اشاره کرد.
وی درباره قصه‌های فرعی و فضای کلی داستان گفت: در کنار همه این‌ها یک داستان خانوادگی و داستان‌های متعدد دیگری هم وجود دارد که در اپیزودها آن را دنبال خواهیم کرد، اما اساس داستان حرفه «الهام پویا» و رابطه‌ای است که با پدرش دارد و ماجراها و جریاناتی جانبی هم در دل داستان اتفاق می‌افتد. (سینماپرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها