از قتل تا سرقت‌ احشام

خلافکار شوش به پایان راه رسید

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوش خوزستان، قاتل و سارق مسلح سابقه دار، پس از شش سال شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۳۹۳۰
خلافکار شوش به پایان راه رسید

سرهنگ حمیدرضا بهاروند سرپرست انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند سرقت مسلحانه احشام و قتل در سطح استان خوزستان در سنوات گذشته توسط فردی شرور و سابقه دار که سال ها متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی و ناجا بوده، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را با تلاش شبانه روزی و اقدامات تکمیلی اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل و شرور سابقه دار را در یکی از روستاهای دور افتاده شهرستان شوش شناسایی کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان شوش گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم به هویت «ق- ل» 38 ساله، که به اتهام سرقت مسلحانه احشام، قتل، ایجاد شرارت، رعب و وحشت و تهدید اهالی تحت تعقیب بود، دستگیر کردند.

وی با اشاره به دستگیری این شرور و قاتل فراری پس از شش سال که باعث حوشحالی اهالی منطقه شد، گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به اتهامات خود اعتراف، که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

سرهنگ بهاروند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی، افزود: سارقان، مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش باید بدانند که پلیس به هیچ وجه در ارتباط با این گونه شرارت ها کوتاه نیامده و اجازه نخواهد داد شخصی به هر دلیلی آرامش مردم را بر هم بزند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها