رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد

انتقال مشروط پروازهای تمتع به فرودگاه امام(ره)

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این‌که تمام مسافران خانه خدا مسافران ویژه‌ای هستند که باید برای آنها از امکانات ویژه استفاده کرد، گفت: انتقال پروازها به فرودگاه امام خمینی(ره) مشروط به تأمین امکانات لازم است.
کد خبر: ۷۰۸۴۳۵

به گزارش مهر، سعید اوحدی تصریح کرد: براساس دغدغه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مبنی بر حفظ شأن و حقوق زائران، اگر سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور براساس تعهدی که کرده‌اند، تمهیدات و امکانات لازم برای اعزام حجاج را در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) فراهم آورند، پروازهای حج به فرودگاه امام(ره) منتقل خواهد شد، در غیر این صورت پروازهای حج ایستگاه تهران همچنان از فرودگاه مهرآباد انجام خواهد گرفت.براساس این گزارش، در عملیات حج امسال 64 هزار ایرانی از 19 ایستگاه پروازی کشور عازم سرزمین وحی می‌شوند. این در حالی است که نیمی از پروازهای رفت و برگشت حجاج ایرانی از سوی دو شرکت هواپیمایی داخلی و نیمی دیگر از سوی شرکت هواپیمایی سعودی انجام می‌گیرد.

آغاز پیش ثبت‌نام عتبات از ۸ شهریور

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش‌ثبت‌نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات از هشتم شهریور خبر داد و گفت: دور جدید اعزام‌ها از چهارم مهر آغاز می‌شود و تا دهم آذر ادامه خواهد داشت که روز عرفه نیز در این ایام قرار دارد.

محسن نظافتی در این زمینه اظهار کرد: دور جدید پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات از صبح هشتم شهریور آغاز می‌شود و تا ساعت 24 پانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام پیش‌ثبت‌نام به سامانه www.atabat.haj.ir مراجعه و پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند؛ لازم به ذکر است افرادی که در دوره‌های قبل پیش‌ثبت‌نام را انجام داده‌اند، اما در قرعه‌کشی به آنها اولویت تعلق نگرفته است، دیگر نیازی به پیش‌ثبت‌نام ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها