نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل روز گذشته در شهرستان‌های گرمسار و ارادان، گفت که خوشبختانه این سیل خسارات جانی نداشته اما احشام، خودروها، ماشین‌آلات کشاورزی و منازل مردم دچار خسارت‌های مالی شدید شده است.
کد خبر: ۷۰۶۱۱۷
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده گرمسار و آرادان

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از سیل روز گذشته راه حدود هشت روستا بسته شده، ارتباطات قطع شده و کانال‌های کشاورزی نیز تخریب شده است.

وی با اشاره به وجود مشکل آب شرب در منطقه سیل زده گرمسار و ارادان، افزود: مهم‌تر از غذا، مشکل آب آشامیدنی است که مردم این روستاها با آن مواجه هستند و انتظار می‌رود با بازگشایی مجدد راه‌ها بتوان با تانکر به این روستاها آبرسانی کرد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس با بیان اینکه فرمانداران مناطق مختلف گرمسار و ارادان مشغول برآورد میزان خسارت مالی وارده به مناطق سیل زده هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه هنوز بازگشایی راه‌ها میسر نشده و شاید اگر این منطقه کوهستانی نبود مشکل هم تا این اندازه حاد نبود.

کاتب در پایان اضافه کرد: البته ما از فرمانداران و استانداری سمنان خواسته‌ایم تا اگر این امکان وجود دارد امدادرسانی به مناطق سیل زده به صورت هوایی انجام شود و آب شرب مورد نیاز مردم به این مناطق منتقل شود اما هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها