آغاز «بنگاه» در رادیو نمایش

نمایش طنز «بنگاه» به کارگردانی حسین فلاح امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۱۰۹
آغاز «بنگاه» در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، بنگاه به نویسندگی سیدحسن حسینی، نمایشی طنز است که هر قسمت آن داستانی متفاوت دارد و اتفاقات آن در یک بنگاه معاملاتی املاک می‌گذرد.در این نمایش نوشین حسن‌زاده، شمسی صادقی، عبدالعلی کمالی، ایوب آقاخانی، مهرداد عشقیان، نازنین مهیمنی، شیرین سپه‌راد و فریدون محرابی بازی کرده‌اند و ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

خاطره‌گویی آزادگان در رادیو تهران

«سروهای سربلند» عنوان برنامه‌ای از رادیو تهران است که ساعت 22 و 45 دقیقه پخش می‌شود.

برنامه سروهای سربلند ویژه سالروز ورود آزادگان است و با دعوت از دو نفر از آزادگان و با هدف تکریم پخش می‌شود. یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با سیره اخلاقی و اجتماعی آزادگان از دیگر اهداف سروهای سربلند است. مهدی فرهمند تهیه‌کننده و یوسف رحیمی و هاشمی گوینده با این برنامه همکاری می‌کنند.

اقتصاد در بازار خبر

برنامه بازار خبر با محوریت انعکاس مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی و خبرهای بازار ساعت 17 و 15 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

این برنامه به صورت زنده با بخش‌های مختلف وضع بازار را هر روز رصد می‌کند. علی دینی ترکمانی کارشناس برنامه یکی از خبرهای روز اقتصادی را در بخش گذر اقتصادی تحلیل می‌کند.

در این برنامه هر روز روزنامه‌های اقتصادی، خبرهای حوزه تجارت خارجی، خبرهای بازار دیجیتال و قیمت روز وسایل دیجیتال و بازار طلا و ارز بررسی می‌شود.

همچنین برنامه مهارت‌های اقتصادی امروز در رادیو اقتصاد موضوع یک روز فروش یک ویزیتور را بررسی می‌کند. مهسا میرچی تهیه‌کنندگی این برنامه را به عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها