این فیلم را حتما ببینید

فیلم مستند داعش ؛ دولت شیطان

مستند « دولت شیطان » روایتی از تاسیس گروه داعش از القاعده افغانستان تا القاعده عراق را بازگو می کند. گروهی که اکنون به دولت شیطان معروف است، تشکیل شده از تکفیری ها و وهابیونی است که ادعای تاسیس خلافت اسلامی را دارند. این فیلم مستند چهره ها، رفتارها و عملکرد داعش را از زمان تاسیس تاکنون روایت می کند. آن را می بینید.
کد خبر: ۷۰۴۵۱۴
فیلم مستند داعش ؛ دولت شیطان

منبع: شبکه 3 سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
قنبری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
با عرض سلام و خسته نباشید .به نظر بنده اینها هیچ بویی از انسانیت نبرده اندانشاله كه هرچه سریع تر مردم مسلمان دنیا از شر وجود این دیو صفتها خلاصی پیدا كنند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
اینان پیروان كسانی هستند كه بعد از رسول خدا ابتداء به جان خانواده او افتادند وسپس به جان دیگر مسلمانان ،از آن زمان خواسته اند با زور وسر نیزه و شمشیر به اسم اسلام حكومت كنند. اكثر .... سردمدارانشان سهام داران كاباره ها وشراب فروشیهای در كشورهای خارجی هستند وخود به فساد وزنا مشغولند، اینان با كشور هایی چون آمریكا وانگلیس واسرائیل متحد شده اند تا با این وحشی گری ها كسی به اسلام نگرود واز آن فراری باشند،اینان جاهلانی دور خود جمع كرده و فقط مانند بز ریش دراز كرده ودولا وراست میشوند وبا آیات قرآن هیچگونه رابطه نداشته و نه آنرا می فهمند .خداوند تبارك وتعالی در قرآن می فرمایید اگر كسی انسانی را به ناحق بكشد جایگاه او جهنم است نه گفته مسلمان را،لذا كسی حق كشتن كافر را همینطور بدون اینكه او وارد جنگ بامسلمانان شده باشند ندارد، این حیوان صفتان وآن حیوان بزرگشان كه اعلام جهاد نكاح می كند نمی داند كه طبق گفته خداوند ناموس دیگران بر آنان حرام است. لعنت خداوند و انبیاء وجمیع المرسیلین بر اینان باد، در زمانی كه اسلام عزیز دارد جهان را بسوی بر چیدن ظالمان دعوت می كند تا مظلومان عالم نفسی تازه كنند دوباره اینان مانند صدر اسلام ظاهر شده واز باطل وكافران پیروی وحمایت می كنند مثلا می گویند مرگ بر اسرائیل گفتن حرام است به مانند سلف ناخلف آن جاعل احادیث،ابو هریره به رسول خدا دروغ می بندد وبرای منافع خود واربابانش حدیث من اكل بصل اكه ببكه وجبت له الجنه راجعل می كند یعنی اگر كسی پیاز شهراكه را در مكه بخورد به بهشت می رود چه شده بود كه این حدیث را جعل كرد یك تاجر پیاز دید پیازهایش دارد می گندد واز بین می رود برای اینكه دچار خسارت نشود دست به دامن دروغگوی تاریخ می شودو بهاو پول می دهد اتفاقا مردم جاهل ونادان مثل همین گروهای تكفیری وسلفی همه پیازها را خریدند (واینان هم امروز صالحان روی زمین را بجای كافران می كشند تا به بهشت بروند زهی خیال باطل ) وبا چنین افرادی چه خیانت ها وجنایت كه بر مسلمین روا نداشتند اینان همان غا صبان حق خدا ورسول خدا هستند اینان دشمن خدایند،البته به امید حق با بر چیده شدن بساط آل .... ،این جیره خواران مزدور كه صرفا مثل بزرگان سلفشان وبه مانند حیوانات فقط شكم وشهوت می فهمند وبس، اولئك كالانعام بل هم اضل اینان حتی از حیوانات گمراه ترند یزودی از صحنه روز گار محو خواهند شد چرا كه خداوند فرموده ان الارض یرثها عبادی الصالحون یعنی زمین بدست بندگان شایسته وخلف خواهد افتاد پس مطمئنا این فاسدان وقاتلان و متجاوزین به حقوق آن هم صرفا حقوق مسلمانان افراد صالح و مورد خطاب خدواند نیستند. خداوندا این گروه ظالم را بدست مومنین وصالحین نابود فرما اللهم صل علی محمد وآل محمد آمین یا رب العالمین

نیازمندی ها