یک مقام آگاه در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد: در برخی شبکه‌های اجتماعی ـ مجازی اخیرا صفحه‌هایی به نام رییس‌جمهور فعال شده است که انتساب این صفحات به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صحت ندارد.
کد خبر: ۷۰۳۸۵۷
تکذیب انتساب 2 صفحه در شبکه‌های اجتماعی به رییس‌جمهور

به گزارش ایرنا، این مقام آگاه افزود: به طور مثال صفحاتی با آدرس‌های https: //twitter.com/drrouhani و https://facebook.com/pres.rouhani در شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیسبوک راه‌اندازی و فعال شده که هر گونه ارتباط یا انتساب آنها به رییس‌جمهور یا دفتر وی تکذیب می‌شود.

دریافت کامل 4.2 میلیارد دلار توافق اولیه

با واریز قسط هشتم بدهی‌های سررسید شده به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دارایی‌های آزاد شده جمهوری اسلامی ایران در توافق اولیه که چهار میلیارد و 200 میلیون دلار بود، به طور کامل به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، براساس توافق ایران و گروه 1+5 مبلغ 550 میلیون دلار بابت بدهی‌های کشور هند در قالب قسط هشتم، از طریق بانک مرکزی امارات دریافت و به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منظور شد.

بر اساس توافق اخیر نیز که اواخر تیر صورت گرفت، دو میلیارد و 800 میلیون دلار دیگر از دارایی‌های کشورمان در قالب شش قسط به جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌شود.

نشست سران قوا امروز برگزار می شود

نشست سران قوا امروز به میزبانی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم در این نشست، در مورد مسائل جاری کشور، منطقه‌ای و بین‌المللی میان سران قوای سه‌گانه بحث و تبادل نظر می شود.

اقدام مداخله‌جویانه حقوق بشری با هدایت دوباره احمد شهید

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد در اقدامی مداخله‌جویانه و خالی از مستندات و با هدایت احمد شهید، مدعی نبود حقوق بشر و آزادی بیان در ایران شدند.

دبکا: ایران به ناتوانی اسرائیل پی برده است

یک پایگاه خبری نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اذعان کرد طی نبردهای اخیر در باریکه غزه، جمهوری اسلامی ایران بخوبی به ناتوانی ارتش اسرائیل پی برده است.

به گزارش فارس، پایگاه خبری «دبکا فایل»، در این زمینه می‌نویسد: به دنبال نبردهای اخیر در باریکه غزه، ایران بخوبی متوجه این واقعیت شده که دو مرتبه ظرف مدت چند سال، سران اسرائیل ناموفق در کسب پیروزی قاطع علیه نیروهایی شدند که تهران نسبت به تقویت مالی و تجهیزاتی و آموزشی آنها مبادرت کرده است. یکی از نیروها «حزب‌الله لبنان» و نبرد سال 2006 بود که بی‌سرانجام خاتمه یافت و حالا نبرد علیه نیروهای حماس در فلسطین.

دبکا فایل با اشاره به دیگر تبعات نبرد در غزه می‌نویسد: با وجود فشار زیاد حماس، زیرساخت‌های نظامی حماس هنوز به طور مستحکمی برقرار است و ارتش منظم آن قابلیت درگیری را دارد، این در حالی است که پیش از عملیات «صخره استوار» چنین موردی برای حماس تصور نمی‌شد.

محکومیت غیابی اردشیر امیرارجمند

سایت مشرق از صدور حکم غیابی برای اردشیر امیرارجمند از متهمان فراری حوادث سال 88 از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی خبر داد. بر اساس این گزارش ، حکم امیر ارجمند که از سوی قاضی ماشاءالله احمدزاده صادر شده، شامل 16 سال حبس است.

تامین امنیت ۶۵۰ هواپیمای عبوری از فضای ایران

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: هم اکنون امنیت بیش از ۶۵۰ پرواز عبوری از فضای کشور به بهترین نحو انجام می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی با اشاره به اعلام سازمان بین‌المللی هوانوردی (ایکائو) مبنی بر این‌که هم‌اکنون فضای جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین فضا در منطقه خاورمیانه است، افزود: این نمره بسیار بالایی در بخش هوانوردی و ایجاد امنیت برای هواپیماهای کشوری و لشکری است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز بالغ بر 450 تا 650 فروند هواپیمای مسافری از فضای کشور با امنیت کامل هدایت می‌شود و عبور می‌کند.

وی از ظرفیت بیشتر سیستم‌های ناوبری جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات خبر داد.

اسماعیلی افزود: انسجام بین پنج عضو هدایت کننده هوافضای جمهوری اسلامی ایران از جمله پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، سپاه،نیروی هوایی ارتش، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور باعث ایجاد فضایی کاملا امن و مطمئن برای پروازهای عبوری شده است.

برگزاری اجلاس سالانه سفیران با حضور رییس جمهور

سمینار سالانه سفرا و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران از فردا با حضور حسن روحانی ، رییس جمهور کشورمان آغاز می شود.به گزارش مهر، در این اجلاس که ریاست آن را محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده دارد همه روسای نمایندگی های ایران در کشورهای مختلف اعم از سفیر و سرکنسول حضور دارند.

این اجلاس به بررسی مواضع استراتژیک ایران با حضور سفرا و نمایندگی های کشور می پردازد و روسای قوا ، نمایندگان مجلس و رییس سازمان انرژی اتمی و برخی دیگر از مسئولان کشور مهمان اجلاس خواهند بود.

اجلاس سالانه سفرا و نمایندگی های ایران به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها